EXIT: Badboyz- & WIE XFACTOR WINNAAR 2010?

het slaat echt nergens op dat badboyz eruit is ,
ze zijn veel beter dan donny en kelvin.
en kelvin staat steeds in die herkansing, en die blijft er wel in
maar goed , Gordon was ook erg boos over die opmerking van Stacey.
en de Baboyz zelf zeiden ook al , die opmerking sloeg nergens op want het had niet eens met de act te maken.

maar de Badboyz hadden zelf al voorspeld dat ze der uit moesten die avond.
maar ze gaan zeker verder met zingen dat hebben ze ook gezegd.
j-me zei dit is het eind van xfactor en het begin van badboyz !

nou ja ik keek xfactor omdat ik badboyz al kenden en hun maakte het programma leuk!

nu mag van mij Jaap wel winnen :relieved:

are you kidding?

Ik was voor badboyz, vooral ook omdat Boy in het dorp/stadje woont waar ik ook woon :stuck_out_tongue:
Nu ben ik voor Kelvin, hij kan echt goed zingen, stond bij mij op gedeelde 1e plek met Badboyz en vooral zijn liedje van John Mayer vond ik heel goed.
En wat betreft Stacey; heb haar altijd al niet gemogen, maar dit sloeg inderdaad echt helemaal nergens op…

ja oke das mijn mening ;4

trouwens, donny kan misschien wel goed zingen
maar weet zeker dat ie daar niet voor in de finale staat
volgens mij vinden mensen hem gewoon schattig, en is ie een hype waar mensen zo weer vanaf zijn na X-factor…

Ja maar ik denk als Jaap gaat winnen dat we daar wel meer van gaan horen.

Ja, maar ik vind Jaap meer zo jongen voor een ouwe lullen band, hahaha :stuck_out_tongue:
Moet bij hem daar altijd aan denken :stuck_out_tongue:

hahaha :stuck_out_tongue:

hahaha badboyz waren zo fals als ik weet niet hoe en ik vond ze ontzettend fake. sorry hoor maar het zag er echt niet uit. xD (vond ik) ben blij dat ze er uit zijn. Van mij mag Maaike, Jaap of Kelvin winnen

ik was voor badboyz !!! echt heel erg
nu vind ik het maar stom
laat maaike maar winnen

ik ben alleen maar blij dat ze eruit zijn.

Ik vond het belachelijk dat Sumera eruit was!
die badboyz vond ik toch niks aan
vond te allebei een beetje verwijfd.

ik ben voor maaike, als sinds het begin
en ik was natuurlijk ook voor sumera maargoed.

Ohja, de topictitel mag niet in hoofdletters

Het verbaast me dat niemand bijnaa iets zegt over Sumera.
Ik vond haar zo goed.
Ik vond het pas erg toen zij eruit ging.
BadBoyz waren meer de smaakmakers.

Nu gaat Jaap denk ik wel winnen.
Maaike is trouwens ook wel goed.

ik vind het juist goed dat badboyz er uit zijn ik vond hun zo stom :stuck_out_tongue_winking_eye:
ik vond het belachelijk dat sumera eruit moest

jaap wint,
en ik vond die badboyz toch al niks ;p

Ik kijk dit soort programma’s nooit, want het gaat er meestal niet eerlijk aan toe hoor. Sommige mensen zijn niet goed, maar worden erin gehouden zodat het publiek het leuk vindt. Het gaat in de meeste gevallen echt niet om talent!
Bij de liveshows wordt dit natuurlijk wel wat minder, maar bij de audities wordt alles heel erg geregisseerd!

Maar er is echt niets voor op TV, behalve Xfactor, dus af en toe kijk ik een stukje. Vind Maaike wel goed! En die komt ook leuk over; niet gemaakt, enthousiast, weet wat ze wil.
Badboyz vond ik ook wel leuk, maar die gaan het denk ik niet zo ver schoppen. Het is vooral entertainment, en dat is bij optredens wel leuk, maar daar verkoop je minder CD’s mee.
Dus Maaike! :slightly_smiling_face:

Oh en die hype met Jaap snap ik eerlijk gezegd niet zo. Hij heeft wel een aparte stem misschien, maar zo aantrekkelijk vind ik hem nou ook weer niet. Ik denk dat hij wint en Maaike 2e. Dat zou ik ook prima vinden, vaak doet de 2e het beter dan de winnaar!

ik vond ze irritant.

Ik vond ze slecht, nep en vooral irritant. Ben blij dat ze eruit zijn.