Exfrustraties - hij gaat met een vriendin van mij

Hello Girlies!

Inmiddels is het nu meer dan 2 maanden geleden dat mijn ex en ik uit elkaar zijn gegaan, doordat hij het via een appje onverwachts beëindigde na een 6,5 jarige relatie. Voor mij was dat echt een periode waar ik moeilijk door heen kon komen en het is een tijdje ook echt slecht met me gegaan. Toen ik mijn leven net weer een beetje op de rails had, begon hij berichtjes te sturen en te mailen dat hij me graag terug wou. Hij heeft dat meerdere malen geprobeerd en hoe graag ik ook wou, ik wist dat het beter was om eventjes afstand te nemen.

Nu ben ik eens gaan rondneuzen, waarbij ik er per toeval achter ben gekomen dat hij met een vriendin van mij bezig is. Diezelfde vriendin was toen der tijd nog zo bezorgd, vroeg hoe het met me ging en praatte met me over de breuk. Het is uit, maar ergens doet het me gewoon ontzettend veel. Ik ben ook bezig met een andere scharrel, maar dat is vrij pril en stelt nog weinig voor. We hebben twee keer afgesproken, zijn wat intiem geweest en hebben een derde date staan. Maar toch… Het is toch een klap in het gezicht en ik weet niet zo goed hoe ik met déze fase moet omgaan. Ik heb de neiging hem wat te sturen, alleen spreek ik mezelf dan tegen aangezien ik zei dat ik even geen contact meer met hem wou. Ook denk ik dat dit misschien gewoon iets is van hem, zovan: kijk eens, ik heb al bijna een nieuwe vriendin. Ik kan ook prima zonder je!

Ik wou mijn verhaal gewoon even kwijt. Misschien stel ik me aan, misschien is het terecht dat dit me frustreert… Toen der tijd wou zij al iets met hem aangaan en nu na eerst met me gepraat te hebben over de breuk dit flikken… Can’t handle this at the moment.

Tja dat hij zulke dingen doet zegt al genoeg… en dat het inderdaad beter is dat je geen relatie meer met hem hebt…Als hij je echt terug wou dan zou hij gewoon geduld moeten hebben en netjes wachten tot je weer klaar bent om contact te hebben met hem? En je ‘‘vriendin’’ is ook waardeloos.

geen contact opnemen, laat het gaan

Jaa klopt, heb je ook wel gelijk in. Maar ik voel me nu weer ontzettend rot… Vannacht amper kunnen slapen en als ik sliep, droomde ik over hun. Het steekt heel erg en ik weet dat ik ergens nog heel erg om hem geef, waarbij ik de neiging heb bij hem terug te gaan ook. Eerder had ik dat niet, totdat ik dit dan zag.

Heeft hij wel in die latere berichten toegelicht waarom hij het uit maakte? Een relatie van 6,5 jaar is niet niks, ik kan me voorstellen dat het nog niet gesleten is na 2 maanden.

Ik vind het moeilijk voor je, sterkte!

Pleur die twee maar allebei bij het grof vuil, want aan allebei heb je dus geen flikker. En die meid durft zich een vriendin te noemen, pfft.

Jeetje wat een vervelende situatie meid, vooral doordat jullie relatie zolang heeft geduurd. Die ‘vriendin’ van je houd totaal geen rekening met jou vind ik, 2 maandjes is echt nog maar heel kort. Ik zou echt afstand van haar en je ex nemen, ga gezellig met wat echte vriendinnen afspreken. Probeer leuke dingen te plannen en praat er met mensen over als je daar behoefte aan hebt. :sob::muscle: :sob::muscle:

Ik zou ook mijn vragentekens bij die vriendin van jou zetten als ik jou was… ongelooflijk!
Zelfs nadat ik 1,5 jaar single ben zou ik het echt niet oke vinden dat mijn vriendin met mijn ex zou gaan. Dat doe je gewoon niet.
Je bent beter af zonder hun.

Dit is ook hoe hij wilt dat jij je voelt, hij wilt denk ik op deze manier proberen om je te laten zien wat je ‘‘kwijt’’ bent. Hij wilt niet dat je doorgaat met je leven … trap er vooral niet in! ik weet eigenlijk bijna zeker dat het tussen hem en je ‘‘vriendin’’ niet lang zal duren en hij haar alleen maar gebruikt… je verdient veel beter dan dit.

ten eerste is zij echt geen goeie vriendin…dit doe je toch echt niet… pfff sommige meiden maken me echt ziek :hammer:

En ik denk dat hij dat doet om je aandacht te trekken. Niet erin trappen dus. Laat ze gewoon, hoe moeilijk het ook is. Je verdient veel beter.

WAT. EEN. BITCH.

Ten eerste; wat een lul dat hij het na zo’n lange relatie ineens via whatsapp uitmaakt. Ten tweede; die zogenaamde vriendin van jou is gewoon hartstikke achterbaks bezig. Ze verbreekt de girl code keihard. Met elkaars exen gaan doe je gewoon niet. En je hebt alle recht om hier boos over te zijn en je stelt je echt niet aan. Echt een rotsituatie voor je! :frowning_face:

^dit.
En ik vind dit sowieso allemaal wel heel snel na een relatie van 6,5 jaar.