Exendilemma.. Help!

Oke, ik zal even bij het begin beginnen:
Vorige maand heb ik een leuke jongen leren kennen, we hebben inmiddels al veel afgesproken en had het gevoel dat hij me ook echt leuk vond :slightly_smiling_face: (Hij wilde bv zijn verjaardag alleen met mij vieren en was altijd enthausiast om langs te komen etc…) en ik ben sinds 2 jaar weer echt tot over mijn oren verliefd! (dat weet hij overigens nog niet…)

Afgelopen week kreeg ik ineens wat minder belletjes en smsjes en voelde dat er iets niet helemaal goed zat…
Toen kreeg ik een smsje waarin stond dat hij naar een verjaardag van zijn ex was geweest en dat zij had gezegd dat ze hem heel erg miste en dat ze er alles aan zou doen om hem terug te krijgen… (grmbl…)
Er stond ook bij dat hij niet met haar heeft afgesproken en dat ie dat ook niet gaat doen, maar dat ie nu wel in de war is en dat ie tijd voor zichzelf nodig heeft…

Ik had terug gestuurd dat ik het begreep en dat ik het hem niet moeilijker wil maken… Maar dat is inmiddels al weer een paar dagen terug en helemaal niets meer van hem gehoord :frowning_face:

Dusss ik zit nu in grote grote twijfel wat er precies aan de hand is…

• Is hij echt in de war?
    (Hij had eerder tegen mij gezegd dat ie helemaal over zijn ex heen was en het is ong 5 maand geleden uit gegaan tussen hen…)
  • Of wil hij het gewoon weer met zijn ex proberen en mij als back-up hebben? (Dit zeggen mijn jongensvrienden, helpt ook niet echt… (- _ -))
  • Ennn moet ik gewoon net zolang wachten totdat ik iets hoor van hem, of zou ik hem bellen over een paar dagen?

Ik wil hem dus absoluut niet claimen! Ik heb ervaringen met relaties dat we te snel waren gegaan en dat een jongen nog niet over zijn ex heen was uiteindelijk… Ik wou het dus ook heel rustig aandoen met hem en heb daarom ook nog niet eerder tegen hem gezegd hoe ik echt over hem dacht…

Sorry voor het lange verhaal, maar dit dilemma zit al dagen in mijn hoofd, ik hoor graag jullie reactie! Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Laat hem duidelijk merken wat jij voelt. Zeg het gewoon tegen mij. Dan weet hij waar jij staat. Het zou lullig voor jou zijn om te wachten. Zeg tegen hem dat je gerust wilt wachten totdat ie weet wat ie wil, maar dat je niet voor altijd kan wachten.
Maar het is idd niet goed dat je hem niet claimt en al die shit.

hahaha wow ik ben echt heel scheel, ik dacht dat de titel ‘examendilemma’ was dus ik las je verhaal en ik dacht: wat the fuck heeft dit met je examen te maken?
maar ja daar ging het dus helemaal niet over…

maar oke om even op je verhaal te reageren:
ik denk dat het op zich niet heel raar is als je hem gewoon smst of zo, want als jullie dat eerst ook telkens deden zal het niet heel raar zijn/opvallen als je dat nu ook doet. en misschien loopt het dan wel zo dat jullie het er over kunnen hebben?
ik zou in ieder geval niet gaan ‘stilzitten’ en wachten tot hij wat doet, want dan maak je jezelf alleen maar gek, en als het uiteindelijk verspilde moeite blijkt te zijn is dat ook zonde!
je leeft maar 1 keer dus ik zou gewoon vor duidelijkheid gaan, zodat je tenminste weet waar je aan toe bent.
succes er mee!

Ik heb ook een bril nodig :sunglasses: