exen waar hij meer mee gedaan heeft

Hey,

Mijn vriend heeft 3 exen met twee heeft hij meer gedaan en met 1 daarvan en nog een scharrel heeft hij seks gehad. In het begin wilde hij ook heel snel met mij, terwijl ik nog niks gedaan had. Ik weet dat het hem daar niet om gaat want we zijn een half jaar samen inmiddels en we hebben het tot nu toe alleen bij ‘handwerk’ gehouden.
Ik vind het alleen heel moeilijk dat hij dus met al 3 meisjes meer gedaan heeft en ik zijn vierde ben terwijl ik altijd het idee had gehad dat mijn eerste ook zijn eerste zou zijn. Ik vind het vooral heel moeilijk dat hij ook met gewoon een scharrel alles gedaan heeft. Ik merk aan mezelf dat ik door deze gedachten juist niet meer wil, terwijl ik er eigenlijk wel klaar voor ben.
Ik kom er steeds een beetje overheen en dan is er iets wat er voor zorgt dat ik er weer mee ga zitten. Ik kan het verder ook niet uitleggen, ik vind het gewoon moeilijk.
Heeft een van jullie een zelfde soort ervaring en hoe kom ik hier over heen want het duurt zo lang.

Groetjes

Ik begrijp wel hoe je je voelt, toen ik mijn eerste relatie kreeg en nog maagd was, had mijn ex ook al seks gehad met meerdere meisjes. Aan de ene kant vond ik dat vervelend, maar toen hij dat deed, kende hij mij nog niet. Dus ik nam het hem ook absoluut niet kwalijk, dat kan ook niet. Praat je er wel met hem over? Er met je vriend over praten, kan echt heel erg opluchten.

Weet niet hoe oud je bent maar probeer je te bedenken dat iedereen exen kan hebben en dat de kans dat dit gebeurt alleen maar groter is hoe ouder je wordt. Ik ben 22 en heb met 15 mensen seks gehad, ook scharrels. Je kan het ook niet meer terugdraaien dus ja…

Ik begrijp je verhaal. Ik was 16 toen ik mijn vriend ontmoette en toen hij zei dat hij al seks had gehad met zijn 2 exen voelde dat toch wat minder leuk. Het maakte me ook wel een beetje onzeker omdat hij wel mijn eerste zou zijn. We hebben wel al na 3 weken seks gehad :cold_sweat: Maar hij zei wel positieve dingen tegen me over de seks met mij, wat mijn zelfvertrouwen opkrikte en sindsdien heb ik het kunnen loslaten. Hij is nu met mij, hij vindt mij leuk, zijn exen en de seks met hen zijn verleden tijd

Dit inderdaad! Ik vond het juist wel fijn dat hij wat meer ervaring had. Zijn beide exen waren ook maagd toen ze met hem waren, dus hij wist ook gewoon best wel goed hoe ik me voelde en dat hij rustig moest doen en alles.
Het had mij juist heel ongemakkelijk gelegen als het bij allebei de eerste keer is en het helemaal stuntelig gaat enzo haha
Mijn vriend zei ook; ik had gewild dat ik met jou de eerste keer had gedaan want dit is echt de eerste keer dat een relatie zo goed en volwassen voelt, maar ik kan het niet terugdraaien.

Het is gebeurd, daar kun je niks aan veranderen. Je vriend zal begrip voor je moeten hebben, omdat jij het rustiger aan wil doen, (nog) geen seks wil etc. Maar op diezelfde manier moet jij min of meer begrip hebben voor het feit dat hij wel eerder relaties heeft gehad en seks had, maar nu bij jou is en zijn exen hem allemaal niet meer boeien.