Excuses

Hee! (:

Ik had hier een tijdje terug ook al een topic gemaakt over ‘mijn vriendje’ (nu ex),
hij had het ongeveer twee maanden geleden uitgemaakt op ene nogal laffe manier
-.- (Via offline berichten op msn) Eerst vond ik dat nogal kut maar ondertussen ben ik er helemaal overheen!! Nouja ik heb toen nooit meer contact met hem gehad en hij had ook de volgende dag nadat het uit was al een nieuwe vriendin -.-
Totdat ik gister opeens een email van hem kreeg, hij schreef ongeveer dit;

Hee,
Ik wil mn excuses aanbieden voor de manier waarop ik het uitgemaakt heb, het was nogal laf van me…
Sorry…
Groetjes *Naam*

Nouja ik heb echt geen hoop om het terug te krijgen ofzo, sterker nog ik wil hem niet eens terug! En hij heeft ook nog een vriendin, maarja dat even terzijde.
Maar ik heb nu dus geen idee wat ik moet reageren, en of ik uberhaupt wel moet reageren hierop… Nouja misschien beetje een zinloos topic, maar ik vroeg me gewoon af hoe jullie hierop zouden reageren? (:
Hij schreef dit dus trouwens ook 2 maanden nadat hij het uitmaakte en in de tussentijd hebben we dus nooit contact gehad! Ik vind het dus ook nogal apart dat hij hier zo laat mee komt. Maarja, dat even terzijde! :")

Ik zou niets terug sturen, hoewel ik wel de drang zou hebben om te zeggen dat dit mailtje net zo laf is.

Ik zou er niet eens op reageren, hij heeft nieuwe vriendin, jij bent eroverheen, hij blijkbaar ook, waarom zou die dan nog 1x zn excusses willen aanbieden??

Misschien zit ie met schuldgevoelens dat ie het zo lelijk heeft uitgemaakt. Logisch en terecht. Voor zijn gevoel heeft hij het nu rechtgezet. Aangezien jij er zelf overheen bent en hij een vriendin heeft, kun je het gewoon negeren.
Hij had dit waarschijnlijk zelf nodig om zn eigen lafheid goed te praten.

Haha, oké! Ik heb besloten om maar niks terug te sturen, ik had er nog niet eens aan gedacht dat dit mailtje idd net zo laf is! Ik ben alleen wel heel nieuwsgierig waarom die zo laat nog een mailtje stuurt, heeft het hem nou echt 2 maanden gekost om mij dat te vertellen? O.o

Ik zou niet alleen de drang hebben, ik zou het denk ik ook doen. Maar dat weet ik niet zeker, want ik heb nog nooit in zo’n dergelijke situatie gezeten…

Niet terug mailen inderdaad. Jij bent er overheen, jij leeft verder met je leven en dat doet hij ook. Je hebt dat hoofdstuk allang afgesloten, dus ik zou het hoofdstuk niet opnieuw openen.

Het verstandigste is om niets terug te sturen. Maar zelf zou ik het niet kunnen laten om hem nog eens extra te laten voelen wat voor 'n lul hij is…

idd ja ^

Ik zou ook niks terugsturen. Zo laat je zien dat het jou echt niks meer kan schelen.
Maar als je echt wil antwoorden : ‘Excuses niet aanvaard wegens vertraging.’

Dat mailtje is net zo laf. Spreek met hem af en praat erover, anders ga je later weer denken van ‘ik weet helemaal niet waarom hij het heeft uitgemaakt etc etc’ - tenzij je er al genoeg van weet of course.

Ik zou niet eens meer reageren als ik jou was.
Het is over. Waarom moet je daarop reageren?.. Is alleen maar nutteloos. Move on girl! :slightly_smiling_face:

Gewoon niet meer reageren idd want als hij zulke acties heeft is hij geen enkele vorm van aandacht waard!

Ik zou niets sturen.
Uit is uit en hij zal er niet op zitten te wachten.
Je hebt nu eenmaal de keuze gemaakt om 't op die manier te doen, dus terug draaien en excuses aanbieden is niet nodig.