Excuses aanbieden

Ik ga morgen naar een jongen bij wie ik iets heel ergs heb geflikt , heeft iemand een idee hoe ik mijn excuus moet aanbieden ? I’m Totally Freaked Out !! Help Me…

Vanuit de grond van je hart, dit kunnen wij niet voor je bedenken. Want het kan niet gemaakt zijn, dan meen je het niet. En dat valt hem dan op.
Dus denk er zelf goed over na.

misschien helpt het als we weten wat je ‘‘geflikt’’ hebt? en anders gewoon eerlijk opbiechten waarom je het gedaan hebt en dan vanuit de grond van je hart idd je excuus aanbieden.

Ik heb doorvertelt dat zijn vader dood is

En trouwens je kon ook weer je vorige topic uppen, in plaats van een nieuwe te openen. (:

Hij zei toch ook dat het hem niet boeide ofzo.
zeg dan dat je dacht dat hij het niet erg vond maar achteraf het eigenlijk niet moet gedaan hebben want het is heel erg als een dierbare overlijdt en dat je er heel erg spijt van hebt.
Maar verder moet je het ook zelfbedenken

En geef jij er eigenlijk wel om dat zijn vader dood is? Sorry dat ik het zeg, maar het lijkt net of je meer ermee zit dat hij jou misschien niet meer wil. In plaats van er aan te denken dat die arme jongen een dierbare heeft verloren en er misschien hartstikke kapot van is.

Jawel hoor , maar kijk ik heb het alleen aan mijn vriendinnen vertelt en daar hebben we een heel gesprek over gehad dat ik het zielig vond en alles , en ik ben er zeker voor hem , dat weet hij zelf ook , ookal heb ik het soms niet laten blijken , kijk ik wil gwn dat het goedkomt dat is alles , en zodra de tijd is gekomen om over zijn vader te praten zal ik er zeker voor zorgen dat hij zich op zijn gemak kan voelen en zijn hard kan luchten WithOutYou16

ik denk niet echt dat er een excuus is voor het doorvertellen dat iemand’s vader overleden is.
Je kan/moet het proberen, maar ik denk niet dat je moeten hopen/verwachten/ er van uit gaan dat hij het je makkelijk vergeeft.

zou hij het me in ieder geval het me ooit vergeven?

zou hij het me in ieder geval het me ooit vergeven?

ik denk iig niet volledig

Ga met hem praten, wij kunnen dat niet zeggen.

iig: ik zou het iemand nooit volledig kunnen vergeven als hij/zij gewoon achteloos doorroddelt dat mijn vader/moeder overleden is.

Kijk wat je nu zegt komt uit de grond van je hart, doe dat precies zo bij hem (:

ohh… maar in ieder geval ieder meisje had het aan der vriendinnen vertelt , en als een jongen dan zegt dat het niks boeit tja , dan wordt het alleen nog maar moeilijker voor haar en als zij nog zo aardig is om hem te troosten bij dood van zijn vader, en als ze dan op 1 of andere dag totally genegeerd word door hem omdat zei der vriendinnen iets in vertrouwen heeft verteld is dat dan niet een beetje raar , vooral als het je zogenaamd niets boeide?

Voortaan een duidelijke titel svp.

Edit: en 2 topics over dezelfde jongen in een paar uur tijd is niet nodig.