excuses aanbieden winkeldiefstal

ik heb winkeldiefstal gepleegd in twee winkels en ben gepakt in de tweede winkel, ik werd meegenomen naar het politie bureau ik moet nu naar halt ( heb al een startgesprek gehad) mijn straf is o.a excuses aanbieden aan beide winkels.
Ik vraag niet om reacties als ‘sneu dat je steelt’ want ik heb er echt wel van geleerd. het zijn geen grote dingen geweest die ik heb gestolen maar toch… ik heb er van geleerd en ben dan ook blij dat halt mij de kans geeft om dit recht te zetten.

Ik wilde een bos bloemen meenemen bij het aanbieden van mijn excuses.

doen of niet doen?

Is wel netjes ja…

Als je het wil doen zou ik het gewoon doen. Zien die mensen ook dat je er echt spijt van hebt.

Ja, zou ik wel doen. Dan is het niet op de manier van ‘ik moest sorry zeggen, dus sorry’ maar dan heb je wel even iets extra’s gedaan om te laten zien dat het je echt spijt.

ja ik heb er ook echt ontzettend veel spijt van nog bij de action ook… belachelijk

heel erg bedankt allemaal, dan ga ik het doen

goed van je dat je er spijt van hebt ^^ en lief van die bos bloemen, zou ik zeker doen ja!

ja hier mee eens!

tsja lijkt me idd wel netjes om te doen. gelukkig heb je er nog iets van geleerd

Hartstikke mooi dat je besloten hebt om je excuses aan te bieden, vind ik heel netjes van je. Een bosje bloemen is misschien wel leuk maar ik denk dat het belangrijkste is dat je er gewoon heengaat en laat zien dat je spijt hebt. :slightly_smiling_face:

bedankt allemaal.