Excursie

Hey lieffiess,

Ik ga dit jaar op excursie naar London, Ik weet niet precies wat ik ervan kan verwachten en ben nogal een beetje nerveus over het slapen in een gastgezin enzo.
Ik ben op dit moment heel erg verslaafd aan mijn telefoon, Ik kan echt niet zonder dat ding. Ik vraag me af hoe ik dat moet doen in het buitenland, Iemand ideeën?

xxxxxxxxxxxxx

Toen ik naar Londen ging naar een gastgezin had wij nog allemaal een mobiel om alleen mee te bellen en verder was dat ding totaal niet interessant, haha! Kan me niet eens herinneren of ik toen uberhaubt al een mobiel had.
Maar dat gastgezin heeft ongetwijfeld wifi. En ook in de stad zelf zullen er wel veel wifi punten zijn. Maar ik denk eigenlijk dat je het veel te druk hebt om constant op je mobiel te zitten.

Als je het niet durft te vragen kun je altijd nog zeggen dat je je familie even wil appen ofzo.
Ik was ook super zenuwachtig om in een gastgezin te gaan maar het is me echt goed bevallen. We kregen bij binnenkomst trouwens gelijk al het wachtwoord op een briefje. Ze worden ook echt goed gecontroleerd, op de verzamelplaats stond bij ons een vrouw die alle gastgezinnen kwam controleren of ze wel op tijd waren en of je het nog naar je zin had enzo.

Echt heel erg leuk dat jullie zo enthousiast reageren op mijn topic.
Het heeft me serieus echt geholpen, Ik ben nu al een stuk minder bang om daar heen te gaan.
Echt leukk, Als jullie nog wat verhalen/ Tips over Londen hebben hoor ik het graag. :slightly_smiling_face:

Ik heb een keer bij een gastgezin in Duitsland gezeten, maar mijn Duits is bagger dus het was een beetje awkward soms haha. Gelukkig stelden zij ons vragen en met een beetje Engels er doorheen kom je een heel eind.
Misschien is het ook wel leuk als je een cadeautje meeneemt voor ze. Ik had toen geloof ik stroopwafels meegenomen en ze hadden nog een zak drop staan van andere gastkinderen (met drop zou ik wel uitkijken want heel veel mensen vinden het ranzig, daarom stond die zak er nog bij dat gezin :grinning_face_with_smiling_eyes: )