Examenuitreiking

Heyhey! Ook al ben ik nog niet geslaagd: mijn ma en ik zijn al wel bezig met een examen uitreiking outfit uit te zoeken! Ik zit momenteel aan een (nep) lerenbroek te denken gecombineerd met een blouse, stropdas en hakken. Is dit iets voor een examenuitreiking voor de middelbare school? Ik vindt het zelf wel leuk maar heb nog wat twijfels :cold_sweat: Iemand advies?

Je moet dragen waar jij je goed in voelt! De meeste zullen zeggen dat een mooie jurk geschikt is. Maar ik heb met mijn examenuitreiking ook een broek aangetrokken. Weliswaar geen lederen maar een hele chique in een blauwe kleur. Dus als een lederen broek met een blouse en stropdas bij jou past en het is toch semi-chique dan zou ik het gewoon doen!

ik vind jouw outfit eerlijk gezegd niet echt geschikt voor een diploma uitreiking, maar je moet aantrekken waar jij je fijn in voelt natuurlijk.
misschien kan je een beetje met vriendinnen afstemmen wat jullie aan doen?

Als jij dat een leuke outfit vindt, waarom niet? Je moet gewoon aantrekken wat je zelf leuk vindt.

Gewoon doen waarin jij je goed in voelt inderdaad. Ik ga zelf ook gewoon in ‘normale’ kleding, ik heb echt geen zin om een jurk o.i.d. aan te schaffen voor een diploma uitreiking.

Ik ben juist meestal het meisje op hakken en in een jurkje, ik vind het juist leuk om eens iets anders aan te doen. Daarom zat ik hier aan te denken. Misschien dat een andere broek misschien ook meer geschikt is hmm. Ik denk nog wel even :slightly_smiling_face:

Zoiets vind ik ook altijd wel kunnen. Nette schoenen, mooie (spijker)broek, blouse en een colbertje.

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw school haar diploma uitreiking viert. Bij mij op school was het thema echt gala met mooie auto’s en rode lopers, iedereen kwam wel in een pak of een jurk. Als het bij jou minder uitbundig wordt gevierd kun je dit makkelijk aan.