Examentips!

Hey meiden, ik ben zeg maar ‘opzoek’ naar examentips. Weten jullie er een paar? Ik heb deze al;

• Druivensuiker
  • Meerdere pennen meenemen (duh)

meer? xoxo.

• Woordenboek Nederlands meenemen (Mag standaard toch? Is soms wel handig voor begrippen ofzo, en meenemen kan geen kwaad dus gewoon doen!)
  • Potlood+gum+geodriehoek meenemen, maarja ook wel ‘duh’ XD

Ik zou het verder niet weten eigenlijk.

Goed studeren, zou ik zeggen. xD (Duh.) Een goede nachtrust doet ook wonderen, vooral als je een mondeling examen hebt. Gezond eten etc.
Echt veel tips zijn er anders niet, volgens mij. Als je het kan, is er geen reden tot paniek of stress …

ik heb gehoord dat je sex voor examen je hoger cijfer haalt ofzo haha… geen idee of het waar is?

[i]1. Zorg datje goed studeert
2. Blijf rustig
3. Eet nie teveel fastfood; maw gezond.
4. Ga op tijd slapen, goede nachtrust doet wonderen
5. Ga niet tot een gat in de nacht uit alsje examn hebt de dag erna (zoals een kennis van me :pensive: . Kan je wel raden hoe zijn examn was.)
6. Vraag op tijd uitleg aan je leraar datje op het exaln zelf niet stresst van ‘Oh jeetje dat begrijp ik niet!’
7. Zorg dat je je materiaal bijhebt, en niet zoals ik bij wiskunde passer, geodriehoek & rekentoestel vergeten. :woman_facepalming:

Succes!
[/i]

Hier kan ik wat mee haha.

Zoweizo extra batterijen voor je GR
Drinken mee, met voorkeur iets met een smaakje
En ook eten meenemen
vest mee, ik krijg het altijd koud in de examenzaal
extra pennen, potloden, alstijd puntenslijper mee enzo(ookal heb ik die nog noooit gebruikt tijdens examens)

Verder goed leren, heeeeeeeeeeel veeel oefen examens doen en kijken wat je nog niet kan en dat leren.
Goed slapen, niet stressen, niet te veel uitgaan, shoppen enzovoorts. Bewaar die frustraties voor Ná je examens…

Zoweizo altijd elastiekje meenemen, want soms wordt ik helemaal gek van me haar
Ik heb gehoort dat kauwen goed voor je is, dat je beter na kan denken, dus kauwgom meenemen(maar ja, waaar laat je het als de smaak eraf is en als ie vies woordT? )
Ennneeee
even denken… uhm uhm uhmmmmm
zorgen dat je optijd bent, dat je rustig kan beginnen
PTA doorlezen
Alles nog vragen aan docenten, nu kan het nog.

Verder weet ik niets…

Oude examens oefenen!

goed uitslapen, en op examenblad.nl zoveel mogelijk oude examens oefenen :wink: