Examenstunt

Hee!
Ik heb dit bericht ook al bij school geplaatst, maar ik dacht; hulp van wat creatieve breinen kan ook goed van pas komen haha.

Omdat de stunt vorig jaar wat uit de hand liep is onze school nu zo kinderachtig om geen stunt te organiseren. Wij gaan daarom dus met alle examenleerlingen een geheime stunt zelf organiseren, maar we hebben nog wat ideeën nodig!

Als thema hebben wij gekozen voor leger. Heeft iemand misschien nog leuke ideeën die wij kunnen gebruiken?

Omdat we er dus geen toestemming voor hebben willen we het wel ‘leuk’ houden. We zien het namelijk niet zitten dat onze herkansing straks wordt afgepakt. Rotzooi maken mag, maar geen vieze dingen als eieren gooien etc. We hebben op dit moment: supersoakers, waterbalonnen, een parcours in de school maken, confetti in de klassen gooien en wc-rollen over de school gooien.

Wie helpt ons? :slightly_smiling_face: bedankt!

Bij ons spoten ze van die gekleurde haarlak in ons haar. Misschien dan de kleuren zwart en groen kopen?:slightly_smiling_face:

Ik denk dat éen topic wel genoeg is, want het word toch gezien bij ‘nieuwe berichten’! :slightly_smiling_face:

Ze smeren ons altijd onder met schmink