Examenstunt

Ik zit in het 4e jaar van Mavo,
dus dit jaar examen, en daarbij moet natuurlijk ook een examenstunt komen! :slightly_smiling_face: dus hebben jullie leuke ideeën voor een examenstunt? niks illegaals :stuck_out_tongue:

Examenstunts die wij hebben gehad: een neppe terroristen aanval in de kantine, een megagrote twister mat in de kantine, een poolparty buiten, een concert buiten en binnen in de kantine een discotheek. Vorig schooljaar gingen de leraren verkleed de catwalk op.

Bij ons zitten ze op de Laatste Lesdag meestal in de bosjes naast het fietspad die naar onze school gaat met waterpistolen enzo. (natuurlijk spuiten ze alleen leerlingen nat, geen andere mensen xd), er heeft weleens een groot luchtkussen gestaan op het schoolplein. Daar moest je per se doorheen om de school in te komen, en ondertussen gingen ze vanalles naar je gooien.
& vorig jaar was het thema ‘Holland’ (omdat het toen koninginnedag was) en toen stonden ze overal met van die oranje carnavalsspuitbussen. & Ze kwamen zomaar klaslokalen binnenstormen om alle leerlingen rood-wit-blauw te schminken. :’)
Ook maken ze meestal een filmpje met leuke interviews met leraren enzo, en andere dingen waar leraren bij betrokken zijn (vorig jaar gingen ze Ik Hou Van Holland met leraren doen).

Succes ;p

De hele school versieren XD
Maar dat duurt denk ik te lang…

daar moeten we nog over nadenken haha. maar ik houd dit topic in de gaten voor leuke ideeën! =D

Bij ons doen ze helemaal niks. Het klinkt leuk!

Vorig jaar bij ons hadden een radio van de luidspreker gemaakt
wij moeten ook nog wat:o