Examenstunt 2011

Morgen! =D

Vrijdag!

Sochtends gaan we eerst in optocht naar de school, waar iedereen eerst voor gek word gezet, daarna ochtendgymnastiek en een battle of zoiets, en dan 's middags zeskamp en 's avonds met zn allen op stap!

het thema is bij ons jaren '90 en wij gaan als ninja turtles haha :stuck_out_tongue:

Bij ons ook vrijdag. Zelf doe ik nog geen examen.
Hoop wel dat ze het een beetje normaal houden, haha.
Vorig jaar werden er allemaal mensen bespoten met oranje verf. :pensive:

Ik had hem vandaag :stuck_out_tongue: Het thema was ziekenhuis, dus rolstoelrace, comazuipen (met alcoholvrij bier), mummificeren etc

wij houden m vrydag; woodstock 2011 :grinning:

ik heb m vrijdag, thema is azie. niks aan dus

het thema in het park is net als hier boven woodstock hoor. en niet proud to be fout. dat is het thema van de klas.

Hm zit je toevallig op school in Meppel? Dat doen wij namelijk ook haha.

de stunt begint bij ons vanavond al,
lekker feestennnn bij 'n kroeg hier in de buurt :grinning:
dan moeten we eigenlijk morgen de eerste 5 uur naar school,
maarja wie gaat er dan naar school met een kater haha?
en dan hebben we een middagprogramma waarna we weer 's avonds feest hebben (met introduces)

ons thema is -weg-
so let the party begin :bowing_man:

Wij hadden vorig jaar de hele school onder het wc papier gedaan, en in elk lokaal wat anders.Dus in alle lokalen de stoelen en tafels weghalen, en die dan in een lokaal opstapelen.En in alle lokalen de schoolborden weghalen, en in een lokaal opstapelen. Overal waterballonen in de lokalen gooien.

haha is wel super vet allemaal wat is lees, wat sommige doen
bij ons mag de stunt eigenlijk niet meer omdat de vorige leerjaren zich hebben misdragen
maar gelukkig zijn er altijd leerlingen die alles buiten school om regelen :grinning:

examenstunt? :stuck_out_tongue: wij noemden dat LSD ‘laatste schooldag’.

Sint Ursulaaaaa Hornnn :sunglasses:
ahahha, was zeker n mooie examenstunt
& n geweldig LSD&gala!

Morgen is bij ons LSD (ikzelf niet, volgend jaar pas), maar ik hoorde dat de stunt nog al slecht ging worden. Het thema is duizend-en-één nacht en er zouden 2 vrachtwagens met zand op ons schoolplein gestort worden en dat was het dan, najaa ik zie het wel ;") Hopen dat je niet bekogelt wordt met meel of eieren( ook al mag dat eigenlijk niet meer geloof ik…) haha, volgend jaar moeten we maar iets écht leuks bedenken.

Wij ook :grinning:

WOODSTOCK THEMA :metal:

wij hebben morgen ook iets met examenstunt ofzoiets x] (ik ben brugwup dus ik doe natuurlijk niet mee x])
maar wij mogen niet kijken. omdat voorgande jaren sommige leerlingen gingen kijken enzo, en te laat in de les kwamen

Wat heb je dan aan een examenstunt als er niemand gaat kijken? :stuck_out_tongue:
Hebben jullie ook truien? Ik heb een donkerblauwe sweater met alle namen, een latijnse spreuk (gymnasium) en de naam van mijn school + lsd 2011.

bij ons is morgen ook,
ze hebben volgens mij alleen nog niks haha :z