Examenstunt 2011

Jaaaaaa vrijdag heb ik mijn examenstunt! Wie nog meer vrijdag?
Wij gaan thema proud to be fout en allemaal luchtkussen attractie’s van die stormbanen en zo, gaan de leraren wedstrijden tegen elkaar doen.
En ze waren van plan had ik ergens gehoord om een striptent van de lerarenkamer te maken, lachnn dus haha.
XX

Bij ons is er vrijdag ook examenstunt alleen ik doe nog geen examen

Hahahh die plannen klinken allemaal wel nice!
wij hebben ook vrijdag stuntdag :grinning:
We horen het programma zelf ook pas op vrijdag uit angst dat het anders uitlekt, ik weet alleen dat iedereen een soortvan uniform aan moet of iets dat ‘autoriteit uitstraalt’ en zwemkleding en dat we gaan bbq’en (:

-

Ik ga wel kijken, heb mijn examenstunt 2 jaar geleden al gehad.
Was best mooi, stond om 6uur al op het schoolplein haha.
We hadden ruim 100 bierkratten voor de deur gezet, en in éen flesje zat de sleutel van de deur.
Maar vanaf 12uur gaat iedereen bij ons naar 't park waar alle scholen samen komen. Daar is 't veel chiller.

bijons hadden ze vorig jaar door het hele gebouw rode draden gespannen.
het was me toch een geklim ombij het lokaal tekomen xd.
volgend jaar onze examenstuunt.

Ik heb het morgen… LSD (oftewel laatste schooldag) met het thema ‘aan zee’. Er komt een surfsimulator, BBQ, cocktailbar te staan en er wordt nog een of andere show gegeven.

We wilden met de tekenklas gaan actionpainten, alleen vond de lerares dat niet zo’n goed idee.
Aangezien ze vandaag er niet was, hebben we het vandaag met een klein groepje gedaan en mooi op het plafond gehangen. (x

Haha veel plezier iedereen, ik moet helaas nog 2 jaar :frowning_face:

volgens mij hebben wij geeneens een examenstunt, we gaan wel met de hele afdeling (examenklassen) karten en bowlen lol xD

Wij hebben vrijdag examenstunt!
Het thema is ‘Nederland’ dus iedereen moet met zo’n stok over een bak water om in de school te komen, hihi.
En ze gaan de TV kantine doen, maar dan met leraren.

Verder heb ik geen idee wat het programma is, ben benieuwd!

Zo dus…

http://www.vakantiehuisinfriesland.com/Images/Fierljeppen2.jpg

Bij ons is er ook een stunt, alleen doe ik zelf nog geen examen. Helaas zijn ze bij ons niet zo creatief, maar ach. Dat maakt ons jaar wel weer goed over 2 jaar.

wij hebben echt een achterlijke examenstunt…
leraren die gaan apenkooien, alsof iemand dat wilt zien -.-

Wij hebben helemaal NIKS! Vorig jaar was er teveel schade aangericht, begin van het jaar een nieuwe directeur gekregen en die durft het niet aan. Nu hebben we een dagje vrij.
Ach, kan ook leuk zijn, gaan we gezellig bij een vriend bbq’en (:

Bij ons op school hadden er een paar als examenstunt een van de rokershokken knalroze geverfd :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nu is de directie heel kwaad, want er moet eerst toestemming gevraagd worden voor een examenstunt vanwege de vernielingen/schade van voorgaande jaren. Dat hadden die jongens dus niet gedaan, en het zou sowieso niet goedgekeurd worden :’)

http://www.ursula.nl/act/laatste17.jpg

Ik heb vorig jaar de stunt gehad, maar er was niks aan. :’)

Wij hebben vrijdag ook stuntdag, de hele school moet/mag komen en dan zijn er allemaal van die activitieten die de bovenbouwers verzonnen hebben.

Wij hebben vrijdag ook examenstunt!

Bij ons hebben ze ooit een keer ALLE scheikunde jassen roze gemaakt. :stuck_out_tongue:

Bij ons is ‘examenstunt’ iets als de leraren en leerlingen bekogelen met rotte eieren en dan is iedereen daarna vrij. Jippie!