Examenstunt 2010

[i]

HELLO (BOYS?) AND GIRLS!!![/i]

Bij ons in de klas hebben ze een zogenaamde Examenstunt hyves geopend, maar ik zit met van die inspiratieloze onspontane niet grappige nerdjes in de klas die zelfs toestemming willen vragen om de STUNT uit te voeren en uiteindelijk vast zoiets doen als alle stoelen op de gang zetten ofso :pensive:

NOU MOOI NIET!!! Na 6 jaar mentaal (en eigenlijk ook fysiek met al dat schrijven en gym natuurlijk) gemarteld te zijn door deze verschrikkelijke leraren in dit verschrikkelijke gebouw is het PAYBACK TIME!!!
(I <3 overdrijven)

Heeft er iemand nog prachtige briljante vernederende memorabele stunts???

----

UPPPPER

auto’s van de docenten op het dak zetten :astonished:

Bij ons hebben ze de examenstunt afgeschaft, omdat er te erge dingen gebeurden waardoor er brandgevaar et cetera ontstond <_<
Dat vind ik best stom, maar aan de andere kant begrijp ik het ook volkomen.
Maar toch is het stom :frowning_face:
En aan deze reactie heb je niks, want ik ben inspiratieloos :laughing:

@Veerra: Haha, hoe wil je dat doen?
Maar goed, ik heb niet echt ideeën… Bij ons op school is het altijd best wel… saai. xD Een paar jaar geleden hadden ze de gangen versperd met allerlei gymtoestellen etc. waar iedereen eerst overheen moest, dat was dan nog het beste. xD Verder ieder jaar hetzelfde: 's ochtends iedereen natspuiten (maakt niet uit wat voor weer het is, heeeeeeeeeeel fijn), bijna altijd stormbaan buiten… O, vorig jaar waren er allerlei spelletjes die iedere klas moest doen, o.a. stilettorun & blind opmaken. Maar dat was eerlijk gezegd ook nogal saai, aangezien het nogal slecht geregeld was en bijna niemand meedeed. xD
Okeee, hier heb je niet echt veel aan.:stuck_out_tongue:
Succes nog(A)

Ohhh ik vind het echt kut dat sommige scholen de examenstunts afschaffen, oke soms gaat het wel tever maar toch!!!

Ik weet nog wel dat ik in de 3e zat dacht ik, en toen hadden ze zo’n rodeo stier ding gehuurt en daar moesten alle leraren op… dat was echt te grappig
Vorig jaar had havo een karaoke wedstrijd gedaan, was echt uber saai, en vwo had met van die spuitbus toeters 3 keer getoetert :pensive: W T F

Bij ons hebben ze ook de examenstunt afgeschaft :woman_facepalming:
Komt doordat sommige leerlingen heel lullig deden en het gewoon niet meer leuk werd… Echt balen hoor. Hoop wel dat het volgend jaar door kan gaan. Wat ik wil doen is namelijk spacecake bakken en dan uitdelen aan de leraren xD een v/d onderdelen van de examenstunt wordt dit dan he, niet het hele.

HAHAHA deze vind ik wel echt briljant

http://www.youtube.com/wa…Y&feature=player_embedded

Ik vind het niet erg gek dat ze die stunt afschaffen bij jullie als er inderdaad dat soort dingen worden uitgevoerd :open_mouth:
Spacecake kan gevaarlijk zijn hoor, omdat je niet weet hoeveel er in één bepaald stukje zit. Dat je dat zelf aan durft en er hartstikke KOTSmisselijk van wordt (heb ik al met een vriendin meegemaakt) okeee, maar als je dat een bij een leraar doet zal die stunt eeecht voor altijd afgeschafd worden vrees ik :stuck_out_tongue:

Goedd, ik moet dit jaar ook wat verzinnen, maar laat t maar aan de anderen over, zoveel mag niet (wij moeten t met de leraren overleggen, dit jaar zit sectie Gym in de organisatie dus dat is wel leuk :grinning:) dat het lastig wordt wat leuks te verzinnen…

Ohh vorig jaar hadden ze een groot feest met muziek en wc rollen op het schoolplein, maar was erg leuk hoor! En t jaar daarvoor gingen mensen vastgebonden in de trappengang op stoelen zitten, zodat niemand naar boven kon xD Was nogal mislukt want na een half uur moesten ze weg :stuck_out_tongue:
En ze hadden een leraar op de frisdrankautomaat gezet xD Ging voglens sommige leraren ook wel te ver maar die man vond t zelf geweldig die aandacht!

wij hebben een soort toneelstuk elk jaar. En dan worden de leraren daarin voor lul gezet hahaha

Wij hebben ook elk jaar een toneelstuk van de 6e klassers en een examenstunt. Vorig jaar was het thema slapen; alle klokken stonden op 12 uur, overal lagen kussen, 6e klassers liepen in pyjamas en er was een matrassenrace tussen de leraren dat ze van de grote trap naar beneden moesten glijden xD
Er werden ook veel leraren belachelijk gemaakt.

maar uhm je kan als thema Adam en Eva doen en dat iedereen dan naakt loopt xD

Doe iets van een soort bootcamp. Kan je al je leraren ook eens aan het zweten zetten. x x x

Op onze school is 6 jaar geleden de examenstunt afgeschaft T.T
hoorde ik van een vriendin uit de zesde. Ze moesten kiezen, prom of examenstunt xD
Nouja ik heb mezelf beloofd dat ik er toch eentje ga doen over 2 jaar xD

Bij ons hadden ze:

• dooie vis in een van de meisjeswc’s gelegd (gatver)
  • sprinkhanen losgelaten in de aula in de pauze (gelukkig was ik er toen niet :grinning:)
  • overal linten gespannen enzo
  • stoelen etc verplaatst…

Die eerste 2 waren ranzig maar wel geniaal!

-

Ik heb nog wel een leuk idee, dit was vorig jaar bij ons:
Kennen jullie het progamma ‘Nu we er toch zijn’ van Filemon? eerder van Eddy Zoë trouwens.
onze 4e klassers gingen vorig jaar bij de leraren langs, en vroegen dus om een ontbijtje, een lunch, een tussendoortje, avondeten en een slaapplaats!
nouja dat alles is dus gefilmd! en uitgezonden op grote schermen op de laatste schooldag! inclusief ‘gastvrij en niet-gastvrij’ sticker op de deur!

haha bij ons ook xD

Ik zit nog in de 1e, haah. Ik hoop zo dat ze dit jaar leraren opsluiten :open_mouth:

Bij ons hebben ze vorig jaar verfvoetstapjes op de oprit gezet… Hoop dat jullie met iets beters komenxD

haha vorig jaar hadden ze bij ons alleen maar bekertjes water voor een ingang gezet waar je overheen moest stappen en elk jaar lopen ze met water pistolen.Wij hebben ook nog niet echt een examenstunt dat wordt hard denken want het is al bijna zover