Examenstunt 2009

Ik zit dus in het examenjaar, en mijn vrienden en ik zitten te brainstormen maar we komen er niet uit. Zelf hebben we al wat in gedachten maar we weten het nog nie echt.

Van school een strand maken, overal zand (ook boven lokalen, opblaas bedden. hawaii thema.

Misschien dat jullie leukere ideeën hebben?

brandalarm af laten gaan en de school op staan wachten met supersokers en waterballonnen

struisvogel eieren van het dak gooien

het hele plein vol dieren

eeeehh met een paar een nacht op school doorbrengen (hadden wij ook gedaan)

geeen idee wat nog meer! roep maar, bij ons hebben ze voor dit jaar ook nog een stunt nodig :stuck_out_tongue_winking_eye:

ze hebben vandaag bij ons op school 250 dikke sprinkhanen los gelaten xd

mn nicht had met haar klas alle tafels en stoelen van school op het dak gezet

more!

als je het brandalarm af laat gaan moet je binnen 3 minuten de brandweer afbellen als het vals alarm is! anders krijg je hoge boete

misschien allemaal stinkbommen loslaten XD :stuck_out_tongue:
dat hadden paar jongens bij ons in de klas in ons lokaal gedaan. Dat stinkt echt :zipper_mouth_face:

klopt, maar als je dat op tijd doet is het wel leuk!
want bij die stunt dat mensen op school gingen slapen was het alarm ook afgegaan. concierge was naar school gekomen om 3 uur ´s nachts maar hij had niemand gevonden. dus doen het alarm vals gemeld zeg maar.

vandaag hadde ze bij ons alle fietsen op het dak gegooid, en ook bij de ingang neer gelegt zo dat niemand meer naar binnen kon!
owjaa & iedereen nat spuiten met een waterpistool -migien beetje afgezaagt!-

• waterbakken voor alle ingangen met dunne planken erover
  • auto’s van leraren blokkeren
  • school met eieren bekogelen
  • door school rennen en onderweg overal spekkies op de ramen plakken
  • klassen binnenstormen en bij elke leraar die je niet mag taart in gezicht gooien

heb ook nog bedacht. om de hekken dicht te lassen ofzeau. of met kettingen zodat leerlingen en leraren niet in school kunnen komen.

Absoluut NIET doen. Dit deden ze bij ons vorig jaar en is heel slecht afgelopen. Binnen krijg je ook echt enorme chaos en verdrukkingen ed.

Ah Kolderdag… Ieder jaar meegemaakt, zit ik eindelijk in mijn eindexamenjaar en hoppa: Kolderdag afgeschaft.

We gaan nu naar Walibi deze vrijdag…joepie…

nee, je moet de deuren van de lokalen eruit halen, als je een niet al te grote school hebt dan :p!

ik zou juist iedereen opsluiten als ze in de school zijn en niet als ze er nog niet zijn…
maar wij hebben vrijdag ook examenstunt, heb alleen geen idee wat er nou eigenlijk gedaan wordt. Hoor allemaal dingen maar wat er nou gaat gebeuren. Ik zie het wel en kijk wel wat ik kan doen XD

alle fietsen met een ketting aan elkaar maken

met ballonen de deuren dichtmaken , hadden ze bij ons een keer gedaan ,
En allemaal zand op het plein & daar beachvollyballen .

Ze wilden bij ons tijdens de lessen alle deurklinken van de deuren halen zodat niemand meer naar buiten kon
maar dat mag natuurlijk niet voor als er brand uitbreekt ofzo

Maar geen idee sorry [:

leraren ‘ontvoeren’ en dan moeten andere leraren opdrachten doen voor de hele school om ze weer terug te krijgen, dat deden ze een paar jaar geleden bij ons was wel leuk :slightly_smiling_face:

Examenstunts zijn zo lameeee.