Examenstof 2010?

Up!

Uppp

Iemand?

Voor natuurkunde weet ik alleen zeker dat je elektromagnetisme niet hoeft te kennen, dus hoofdstuk 4 van Havo5.
Het waren er eigenlijk 2 ofzo… zal nog ff kijken, moet het zelf ook weten anyway :stuck_out_tongue:
En van scheikunde… alles, dat is mij verteld en proefexamen (examen 2007) zat zover ik weet ook alles, vergelijkingen, redoxreacties, structuurformules etc, alles. Hoewel ik Curie heb gehad.

Edit: bij mij staat dat H3/4/5 van Havo5 alleen voor schoolexamen was en dus niet in het centrale examen zal terugkomen. :relieved: En heb ook systematische natuurkunde.

( heb je vraag nie opgemerkt/gezien in eindexamentopic >.<)

Ok dankje!
Weet iemand de stof voor wiskunde B?

Van wiskunde B moet je toch gewoon zo goed als alles weten? dat zei mijn docent tenminste!

Ja van wiskunde moet je gewoon alles weten wat je afgelopen 2/3 jaar geleerd hebt (op vwo in ieder geval).

Vorig jaar had je op Havo ook al de A B C D wiskundes toch? Dan kan je het examen van wiskunde B van vorig jaar maken?

Natuurkunde klopt zoals gezegd; hoofdstuk 3, 4 en 5 van boek 5 hoeft niet; rest dus wel.

Aardrijkskunde (de geo);

• wereld arm en rijk h4
  • aarde systeem aarde h1 t/m h3
  • gebieden indonesie actueel h1 t/m h3
  • leefomgeving wonen in nederland h1 t/m h3
    (dat dus wél leren)

.

Weet iemand een goede website waar je kan oefenen voor VWO Aardrijkskunde? De oudexamens gaan namelijk over hele andere onderwerpen.