Examenstof 2010?

Weet één van jullie misschien de precieze (dus met hoofdstukken/paragrafen) examenstof van:

Wiskunde B Havo -Getal&Ruimte-:
Aardrijkskunde Havo -Buitenland-:
Natuurkunde Havo -Systematische Natuurkunde-:
Scheikunde Havo -Chemie Overal-:

Ik kom echt niet wijs uit die syllabus en dat examenprogramma.
Biologie hadden we wel netjes gekregen, natuurkunde en aardrijkskunde ben ik kwijt -.-

Ik had het ook al in het eindexamen topic van 2010 gevraagd, maar niemand reageert/weet het,
dus ik hoop dat ik via dit topic wel iemand vindt die me dit kan vertellen…

Sorry ik kan je ook niet helpen. Ik snap die syllabus zoiezo niet helemaal. Ik had 2 weken geleden alles geleerd wat in de syllabus stond voor mijn examen handel en administratie. De helft daarvan kwam niet eens in het examen en er stonden dingen in het examen die weer niet in de syllabus stonden.

Misschien kun je zo’n boekje van Samengevat kopen/leren?

Dankje voor je reactie!
Maar in dat boekje Samengevat staat toch niet precies dat wat je moet kennen of wel?
Ik dacht dat daar gewoon alle boeken in samengevat stonden ;p
Sowieso heb ik die van wiskunde B niet maar ik heb wel de examentrainer besteld.
Merja.

Oh en upjes zijn welkom he!

In Samengevat zullen vast en zeker ook een hoop dingen staan die niet op het examen komen. Maar het is zegmaar een samenvatting van alle stof die je hebt gehad en met dat boekje kun je die stof makkelijk ophalen en het leren.

Kom je lekker op tijd mee.
Kan je geen docent mailen, die hebben vast antwoord.

In Samengevat staat alles wat je moet leren, wat je niet moet leren voor het centraal examen maar wel in het boekje staat staat een * bij!
Ik vind ze heel handigg.

Geloof me, ik ben al langer bezig met het zoeken naar de precieze stof.
Verschillende mensen hebben hun docent al gemaild, maar deze vakken zijn nog onbeantwoord gebleven dusja.
Nu ben ik genoodzaakt om dus álles te leren waar ik dus ook allang mee bezig ben, maar dit kost echt heel veel tijd en energie.
Dus nu is mijn laatste hoop via GS.

mijn leraar zei dat je niet al teveel moet vertrouwen op samengevat xD

Nee dat klopt. Hetzelfde geld voor de syllabus. Leer gewoon de stof die je hebt opgekregen en desnoods lees je Samengevat een keer door en maak veel proefexamens! Daar leer je nog het meeste van. Maar vertrouw niet op onzinnige internetsites etc.

Oh zo dat is idd handig!
Dan weet ik iig de stof van natuurkunde zo ongeveer.
Heb je niet toevallig Samengevat van wiskunde B voor havo?

Ik wil niet veel zeggen, maar in boek 1 van getal en ruimte van wiskunde B hoef je alleen hoofdstuk 2 te leren met die inhouden en oppervlaktes. (en hoofdstuk 4 als je dat nog niet snapt) En bij de rest van de hoofdstukken wordt het steeds herhaald. Dus stel hoofdstuk 1, al die stof staat ook in hoofdstuk 9, maar dan ook weer met nieuwe dingen erbij. Dus het valt echt wel mee wat je daarbij moet leren. En het hoofdstuk met goniometrie staat en in hoofdstuk 8 en in hoofdstuk 12. Dus bij wiskunde kun je gewoon alles leren, zo enorm veel is het niet. Succes in ieder geval

up voor jou dan maar, heb vorig jaar al examen gedaan.

Aardrijkskunde Havo -Buitenland-

Alles behalve de paragrafen waar School Examen bij staat.

Maar het is veel beter om uit Samengevat te leren.

Ligt aan het vak. Bij AK hebben wij het hele jaar les gehad uit Samengevat en als ik nu de proefexamens maak gaat het wel goed.

Maar ik heb gehoord dat die voor Bio niet zo goed is.

En voor Wiskunde?

Geen idee, dat heb ik niet :’)

Ik heb alleen Samengevat van natuurkunde dusja. Maar ik weet iig wat ik moet leren. Dankjewel!

Heb je geen examenbundels waar je uit kun oefenen?

Ik heb vorig jaar voor Wiskunde trouwens zowat heel getal en ruimte herhaald :’)

Hahaha oja dat zei je net in het algemeen examen topic.