examens

hey, volgend jaar is er een concert waar ik echt enorm graag heen wil, alleen heb ik op die dag ook examens wss(iemand een site waar je dat kan zien?) en dit is overigens hun laatste concert, en dus mijn laatste kans(in Nl dan) om ze te zien. beetje messed up dat ik serieus overweeg om me voor mijn examen ziek te melden, maar dan zit je ook met dat ik de volgende dag nog een examen heb…

ik vroeg me af wat jullie in zo’n situatie zouden doen?
ik ben dus echt enorm fan, en ik weet dat dit een niet erg verstandige keuze zou zijn dus ik was opzoek naar wat meningen van andere :slightly_smiling_face:

Ik zou persoonlijk m’n examen maken. Als je in de knoop komt met school/opleiding ofzo door zo’n concert zou ik me daar persoonlijk heel kut over voelen, zou het er niet voor over hebben.

ja, snap ik heel goed.
ik zou het examen dan vantevoren echt dag en nacht helemaal 100% leren, ik zou mezelf ook echt voor me kop slaan als ik daardoor mijn examen niet zou halen.

maar toch twijfel ik zo erg, dat ik dan niet ‘uitgerust’ genoeg ben ofzo, maar het geeft wel heel veel motivatie lijkt me als ik het toch zou doen

Ik vind je persoonlijk echt gestoord om je opleiding weg te gooien voor 1 concert. Wat als je een ander vak niet haalt? Je kon maar 1 vak herkansen bij mij op school.

ja, snap ik ook kan best dat ik mezelf over ‘n week voor mijn hoofd sla voor alleen deze gedachtes al :’)
maar ik zou er aan de andere kant wel voor zorgen dat ik ze gewoon haal, dus jah

Je kan denk ik nu niet van tevoren weten dat je al je andere examens gewoon haalt. Het loopt nooit zoals je verwacht en mijn examens waren best lastig, heb er echt goed voor moeten leren. Ik zou als ik jou was niet dat examen missen… Ik snap dat het concert heel belangrijk voor je is maar dalijk haal je je eindexamen niet en dan denk ik dat je er spijt van gaat krijgen.

wtf ga gewoon een andere keer naar een concert van hen/hem/haar

die komt dus nooit meer, laatste concert hier in Nederland

Ja maar je examens horen ook eenmalig te zijn… Wil je echt de kans verspillen om je examens te halen voor een concert?

dan ga je toch ergens anders
je examens zijn je toekomst :")

Misschien komen ze wel in België, Duitsland of Engeland. Dat is nog te doen hoor als je echt perse naar een concert van hem/haar wil

dit topic beetje in een opwelling gemaakt nadat ik net weer concertvideo’s had gekeken, en dan wil het nog meer. Ik ga gewoon mijn examens maken, en dan kijk ik wel of ik ergens naar een concert van ze kan.

hier kun je trouwens je examendata zien mocht ik je hiermee nog iets helpen
http://www.alleexamens.nl/alleexamens/examendata-201/

Ik ben heel benieuwd wat voor bijzonder concert dat dan is

Als je ouders het geen probleem vinden, dan kan je toch gaan? Gewoon hard studeren van te voren en de volgende dag rocken op dat examen. Part of growing up!