Examens

Mijn vriendje heeft binnenkort examens en moet hier nu heel hard voor leren. Om hem een beetje te steunen en gewoon een lief gebaar wil ik hem iets geven ofzo maar ik weet niet zo goed wat. En is dit überhaupt een leuk idee?

xxxx

Maak spiekbriefjes voor hem >:grinning:

Ja heel lief hoor :slightly_smiling_face:, kijk anders even in het algemene cadeautjes topic, staat vast wat leuks tussen!

Maar wat is toepasselijk om te geven? Want om nou helemaal met een cadeau aan te komen is ook zo wat. Of niet? Ik dacht aan iets bakken en voor de grap een geluksdingetje ofzo.

Ja is heel leuk, doen :slightly_smiling_face:

ghehe. nee maar lief dat je iets voor hem wil doen!

Bij de wereldwinkel ( tenminste bij die in mijn dorp) kun je van de leuke kleine gelukspoppetjes krijgen! Klein en subtiel, maar toch leuk en het geeft geluk!

Bij mijn eindexamen gaf mijn vriendin een klavertje vier aan mij. Dat vond ik een heel lief gebaar, zoiets is wel heel leuk om te krijgen. Leuk idee!

Inderdaad iets wat geluk geeft! En beloon hem met iets leuks als de examens over zijn, dagje uit ofzo.

^dit.
en een gelukspoppetje is een heel lief gebaar ! :slightly_smiling_face:

Bak koekjes in de vorm van klavertjes vier :flushed:

Jaaa @dansertje die is leeeuk, moet jij ook doen :wink:

een mandje met allemaal ‘geluksdingen’ erin zeg maar
bijvoorbeeld zijn favoriete chocoladereep, een pennen/potloden pakket (oh wat klinkt dat stom) en bijvoorbeeld koekjes in klavertjes vier vorm zoals hierboven staat^
en evt kaartjes voor een leuke plek erbij stoppen, als je een wat groter budget hebt

inderdaad iets wat geluk brengt! :four_leaf_clover: