Examens afgelopen -> uitgaan

Nou ik ga dus met vriendinnen uit zaterdag, om te vieren dat de examens af zijn gelopen. Nu gaan ik en een vriendin dus het aantal vaken waarvan we examens hebben gehad, zoveel shotjes gaan we drinken.
Maar weten jullie miis nog iets anders wat we kunnen doen?
xxx

Euhm. Cocktailtjes uitproberen. Altijd fijn. Wel duur.
Ik ben vooral stikjaloers dat jouw examens al gedaan zijn :’)

Ik ook ; Ik heb morgen in de middag nog eentje. Trés annoying. D:
maarja up/.

de maand dat je op uitslag moet wachten is het zwaarst… :cry:

haha bij mij gaat ook iedereen uit.
ik had geen zin, blijf lekker thuis en ga volgende week 2x

ahh dat gaan wij volgende week doen aangezien ik o.a. nog 2 moet haha…
we gaan te erg los gewoon. eerst thuis party en dan uit :grinning:

dat van de cocktailtjes is wel een goed idee :grin: verder heb ik geen ideetjes maar have fun ! :grinning:

spannend leven heb jij als je alleen na je examens weg gaat :’)

Dat zegt ze toch niet?

I rest my case.

ehm, gewoon, normaal uitgaan?

ik vind dat shotjes en evenveel als examens eigenlijk al een raar idee, ga gewoon uit xD.

Ze kan toch ook zaterdag uitgaan om te vieren dat haar examens klaar zijn, terwijl ze gewoon normaal “zomaar” uitgaat? En dat ze het deze keer extra speciaal wil hebben. Weetikveel :stuck_out_tongue:

Nee gewoon lekker door gaan in het weekend examens of niet :slightly_smiling_face:

Lol ik probeer dat elk weekend het vorige overtreft , maarja het is maar waar je zin in hebt.

kappe ik verneuk het omdat ik geen mod meer ben , druk op de verkeerde knopjes XD

Hoe veel examens heb je gehad? Want sommige mensen van 16 kunnen echt geen 7 shotjes verdragen :stuck_out_tongue:

Je kan ook 17 of 18 zijn als je je examens hebt gehad? Of 19 zelfs :grin:

Kotsend naar huis heuhhhhh!

Al zou ze niet uitgaan. Hoezo betekent dat dat ze geen spannend leven heeft? Ze kan overdag toch ook leuke dingen doen?

of 20, zoals iemand in mijn klas :3