Examens 2009

Ik kwam opeens op een idee
Ik d8 waarom zullen we elkaar niet helpen?
Ik ben Van HAVO5 en ik heb waars. dezelfde examens als andere mensen van HAVO 5 (ligt aan het vak ja snap ik:P) maar we kunnen hier bijvoorbeeld links zetten naar handige sites, samenvattingen delen en elkaar helpen met dingen die de ander moeilijk vindt :slightly_smiling_face:

what do you think ?

xx

www.examenblad.nl is sowiso een hele handige site! :grinning:
www.examen.nl is gewoon een leuke site
ik ga dit jaar examen VMBO-TL doen

ja die examenblad.nl ad ik ook al gezien =) idd handig

voor gs vind ik gewoon memoce.nl wel handig…
en voor de rest die al genoemd zijn…
Ik zit ook in havo 5 trouwens :wink:

www.examenbundel.nl
www.havovwo.nl
www.bioplek.org

bioplek.org is idd wel handig, die gebruik ik serieus al sinds de 1e voor biologie xD
Veel succes iedereen dit jaar!
Ik heb gelukkig nog 1 jaartje te gaan, de afgelopen 5 jaar zijn trouwens wel extreem snel voorbij gegaan.

Goed idee, kunnen we elkaar ook nog een beetje steunen.
Ik heb 8 april m’n eerste examen, en ik heb van m’n leraar nog niet eens alle samenvattingen gekregen. Examenstress!

8 april de eerste? Ik pas 17 mei ofzo, huuuuh =p
Doe gymnasium trouwens (:

Jep CKV2 (kunstgeschiedenis) is een maand eerder dan de andere vakken, best weird.

me2, we zijn lang niet goed voorbereid op onze school,
het is al over een paar weken & we hebben bvb het wiskunde boek nog niet eens uit!

Zou er mij iemand dat HAVO VWO systeem willen uitleggen a.u.b. ? :’)
Jullie hebben het altijd over HAVO VWO en al dat gedoe en dat VWO dommer is fzo? En dan begrijp ik er niks van haha.

& Dit jaar weer examen. Vorig jaar VMBO-BB geslaagd nu MBO Schoonheidsverzorging.

& Al 1 examen geslaagd met een 6.
30 Maart praktijk examen
14 April theorie bio examen

begin mei… eerste examens:(

havo5. :dancing_women:

4 vmbo-t :grinning:

VWO is slimmer/hoger dan HAVO, als je dat zo kan zeggen :stuck_out_tongue:
Het is dus VMBO, HAVO, VWO. (En VWO is dan weer atheneum, gymnasium)

Wat begint iedereen toch vroeg met leren :confused: Ik heb mijn examen VMBO 3 jaar geleden gedaan, en kan me nog wel herinneren dat ik alleen maar de avond ervoor even had geleerd?! Wou eerst ook zeker een week ervoor uittrekken… Maar eigenlijk is het gewoon allemaal stof dat je al wel kent…

En wij hadden dan ook van te voren al SE’s gehad, wat werd gecompenseerd met het cijfer wat je op je echte examens haalde ofzo? Nouja, dat is vast nu nog steeds wel :] Misschien dat ik mensen nog kan helpen… In ieder geval veel succes met de examens en een tip: raffel het niet af! Je hebt genoeg tijd dus gebruik die ook! En denk niet als iemand al na 20 minuten klaar is dat je sloom bent en het dan snel allemaal invult (dat deed ik namelijk heel vaak, heel dom i know).

Er zegt toch niemand dat hij al begonnen is? XD

Ik ook ik ook, VMBO-TL.
Wordt een makkie :’)

Shit man!
Ik kom er net achter dat ik over 5 dagen al Hand, nagel, voet praktijk examen heb.
Nu maar hopen dat de teennagels flink groeien en dat mijn model niet afgekeurd word.

HELP!!