Examenreis - Mallorca of wat anders?

Ik ben al een aantal dagen opzoek naar een geschikte plek voor m’n examen reis met vriendinnen alleen we komen er niet echt uit! We willen niet naar zoiets als Lloret de Mar of Chersonissos, dat vinden we een beetje too much, maar wel iets waar je leuk kunt uitgaan en wat niet te massaal is.

Toen zijn we op Mallorca gekomen, en dan in Cala D’or.

Dus, vraag: is Cala D’or leuk om te zitten? Zo niet, heeft een van jullie misschien nog een tip wat wel leuk is en voldoet aan mijn ‘eisen?’ :stuck_out_tongue:

Geen idee, ken iemand die op stage geweest is in Mallorca, was super leuk!
Leuk uitgaan, en niet téveel nederlanders :stuck_out_tongue:

Weet jij misschien waar zij zat (:?

Hij ^^ Maar nee, dat zou ik niet weten :astonished:

Ik moet het daar ook écht eens over gaan hebben met vriendinnen!
Ik denk dat wij ook zoiets willen, wel een beetje toeristisch, dat er genoeg te doen is iig, maar niet zo’n heel drukke plaats. Ik houd dit even in de gaten, haha.
Upje dus. :slightly_smiling_face:

mallorca is wel gaaf! de safari die je daar kunt maken is echt top, het weer is mooi en je kunt er gezellig uitgaan maarrr er is echt een overvloed aan soms wat handtastelijke duitsers en engelsen!
een andere tip is rimini in italië ben ik vorig jaar geweest op examenreis, echt top vakantie gehad, niet te duur, gezellig uiteten mooi strand gezellige en vette feesten en leuk shoppen, het stadscentrum en de haven zijn echt romantisch en een tripje naar venetië móet je echt aan je vakantie toevoegen!

Mallorca is heel gaaf!!

Het is mooi weer, en je kunt heel gezellig uitgaan.

mallorca gaan ook veel italianen op vakantie
dus het lijkt mij wel leuk hahaha

wat hoelahoepeltje zegt is waar, overvloed aan engelsen en duitser ik ben er 2x geweest een keer in Santa ponsa daar had ik allemaal duitse vrienden&vriendinnen, en een jaar later in Cales de mallorca daar had ik allemaal engelse vrienden en vriendinnen maar het is wel mooi daar en er is een grote stad Palma waar heel veel te doen is:)