examenreis Albufeira

Ik wil dit jaar met 3 vriendinnen na onze examens naar Albufeira, maar is Albufeira wel leuk na de examens? of is het dan heel erg rustig?

Ik ben deze zomer naar Albu geweest, het was wel echt gaaf. Je kan direct na de examens gaan, of in juli als het hoogseizoen begint. In principe is het in juli drukker en nog genoeg te doen :slightly_smiling_face:

ja, maar we willen juist heel graag na de examens, maar ik ben bang dat albufeira dan niet zo druk is.
Is het verder qua uitgaan leuk? ik hoorde dat het ‘nieuwe’ gedeelte saai is, maar het ‘oude’ gedeelte wel heel leuk.

Je bedoelt dan net na de examens? Want vrienden van mij zijn toen gegaan en het was wel iets minder druk, maar nog steeds heel gezellig. (wat ik er dan van gehoord heb). Verder heb ik alleen in het nieuwe gedeelte gezeten en heb ik het goed naar mijn zin gehad, wij zijn vooral naar feesten gegaan die niet door gogo werden georganiseerd (of door beachmasters), want dat vonden we toch wel het leukste, maar het is maar net wat je leuk vindt. In het nieuwe gedeelte zitten meer de echte clubs en in het oude gedeelde heb je meer de kroegen.

Ik ben vorig jaar met vriendinnen geweest na de examens en het was echt super leuk. Er zijn rond die tijd heel veel nederlandse mensen die hun examens net hebben gehaald, maar het is sowieso wel druk. Ik vond het nieuwe en oude gedeelte allebei wel leuk, maar ik ben vaker in het nieuwe gedeelte geweest

Er zijn dan toch juist examenreizen?

zou je dat wel direct na je examens plannen?
wie weet heeft iemand een her?
dan is het al heel veel gedoe met omboeken enzo

Het duurt nog wel even na je examens voor je de uitslag hebt en daarna duurt het nog even voordat je kan herkansen, dus dat kan prima.
Ik ben in de laatste week van de zomervakantie gegaan en dat was superleuk. Oude gedeelte vond ik ook leuker dan het nieuwe! Het nieuwe vond ik zo massaal en daar hou ik niet zo van. En vooral in het nieuwe gedeelte veel Engelsen en in het oude gedeelte wat minder.

dankjewel voor de reacties!

.