Examenreis 2013

Hi meidenn,
na dit jaar gaan ik en een groepje van acht vriendinnen op examen reis. Aangezien we van onszelf weten dat we het goed moeten voorbereiden en het anders mis gaat, zijn we nu alvast na gaan denken over locatie enz. Wat een beetje algemeen is bij ons, is dat we naar een warme plek willen (logisch…), graag bij het strand en dat je er ook kan uitgaan. Niet heel moeilijk zou je denken, maar wat we echt absoluut niet willen is op een locatie waar je vooral Nederlanders vind (Chersonissos, Albufeira, Lloret del Mar) en van die typisch Hollandse kroegjes. We hebben liever wat meer buitenlanders :’)
Oja en niet te duur natuurlijk, we stikken helaas niet in het geld. Zelf dacht ik eraan om een groot huis te huren, of is dit waarschijnlijk te duur? Ik hoop dat het nog te realiseren is want we hebben een behoorlijk lijstje zo, haha. Hoop dat iemand iets weet. En als het topic misplaatst is of iets, sorry, maar ik vond het niet gepast om het in Vakantie 2012 te plaatsen aangezien het over 2013 én over examenreis gaat, en misschien zijn er wel meer meiden met vragen over hun examenreis.

Wij zijn vorig jaar met een stel meiden naar Marmaris geweest, niet zo’n typische plek maar je kunt er wel vet leuk uitgaan! Als je nog voor eind december boekt, krijg je vaak vroegboekkorting. Wij waren voor een week, all-inclusive hotel 440 euro kwijt, incl vliegen.

mallorca? :grin: Zo’n leuk eiland!