Examenreis 2010

Na de examens is het natuurlijk tijd voor een vakantie!
Weten jullie al waar je heengaan?
Ik zelf ga met drie vriendinnen, iig naar Spanje.
We weten alleen nog niet waar in Spanje.
Nu vraag ik me af of iemand weet wat het leukste is:
Salou, Blanes, Calella of Lloret de Mar?
xx

Ik was vorig jaar met vrienden naar Blanes. Was wel supergezellig daar.
Alleen omdat je er nog voor de echte vakantie begint bent is het er wel rustiger dan gewoonlijk. Als je daarvan houdt is het natuurlijk positief, want je kunt ook gewoon in blanes verblijven en als je genoeg hebt van de discotheken daar een aantal keer met de taxi naar lloret gaan om daar uit te gaan. Maar als je echt meer drukte wilt zou ik naar lloret gaan.
Salou&Calella ben ik nog nooit geweest dus daar kan ik je niets over vertellen :slightly_smiling_face:

Okee dankjewel! :slightly_smiling_face:

Ik zou alleen naar Calella gaan als je redelijk vroeg gaat, was zelf in augustus gegaan en er waren verder weinig Nederlands en ontzettend veel duitsers, en dan moet je ook geen appartement nemen die Codina nemen want die is vreselijk oudbollig en je moet afwachten of je je borg wel terug krijgt!

Okee, en met vroeg bedoel je juni ofzo? :slightly_smiling_face:

Ik ga dit jaar naar lloret met mijn beste vriendin van 1 juli t/m13 juli.
Zit zelf ook in examenjaar vmbo T ( 16 jaar ).
Heb er echt zin in :slightly_smiling_face:
Mijn nicht is vorig jaar ook naar lloret geweest en zei dat het geweldig was.
Alleen je moet wel houden van het ritme slapen , strand , uitgaan , slapen etc.
Als je meer van cultuur wilt zien moet je niet naar lloret gaan zei mijn nicht dan .

Calella! Was voor ons precies goed, niet te rustig, niet te druk en je hoeft er niet elke avond uit te gaan.
Lloret lijkt me eigenlijk echt niks, we zijn er toen een nacht heen geweest, naja dat is gewoon zooo veel en zoo druk en bah. Alleen gaan als je ook echt iedere nacht wilt uitgaan tot 6 uur.

Mijn neef is vorig jaar naar lloret gegaan en is daar verongelukt. Hij liep over een zebrapad maar de taxi stopte niet. Die is er na het ongeluk nog vandoor gegaan ook. Dus elke keer als ik iemand over lloret de mar hoor moet ik daar aan denken en heb ik eigenlijk iets van… GA NIET.

Maarja, je kunt natuurlijk overal wel omkomen in een ongeluk.

Ik ga met 5 vriendinnen naar Blanes dit jaar van 4 tot 14 juni :grinning:

Ik vind lloret echt niet leuk. Iets te losgeslagen naar mijn idee…

Ik ga zelf naar Blanes van 3 tm 11 juni. Daar ben ik 1x eerder geweest maar niet zonder ouders ofzo. Ze hebben er erg leuke clubs en zag er gezellig uit.

Calella is wat rustiger, daar zitten ook wel veel families met kinderen enzo, maar kun je alsnog wel redelijk leuk uitgaan.

En Salou geen idee.

ik ga naar Blanes van 8 tot 15 juni samen met een vriendin
ben er nog nooit geweest maar iedereen zegt dat blanes toch wel het leukste is van al die steden.

Ik ken Blanes zowat uit mn hoofd. Als je daar naartoe gaat moet je wel echt van uitgaan houden. En er lopen bijna alleen maar Nederlanders rond. dus dat is wel fijn vind ik zelf (: Mja heb er zelf wel een rot vakantie daar gehad vorig jaar! (oke lang verhaal iig vanaf dag 1 ging het mis tot aan de laatste dag en het was een drama)