Examenprogramma HAVO/VWO en de 'samengevat' boekjes

Hoi meiden,

Dit jaar ben ik weer begonnen aan de de middelbare school om de vakken natuurkunde, scheikunde, wiskunde B en biologie te halen. Ik heb 5 jaar geleden al mijn HAVO diploma behaald met het E&M profiel. Nu wil ik in de toekomst een studie gaan doen waar deze vakken voor nodig zijn en dus ga ik dit jaar examen doen voor deze vakken.

Het is voor mij vrij lang geleden sinds ik examen heb gedaan, en nu heb ik een paar vragen over het examenprogramma en het gebruik van de ‘samengevat’ boekjes.
In het examenprogramma staat aangegeven welke domeinen er getoetst worden op het examen. Deze worden aangegeven met A, B, C, D, E … etc. Maar in het samengevat boekje worden de onderwerpen verdeeld in nummers. Hoe weet ik welke nummers van het samengevat boekje horen bij de letters van het examenprogramma?

Thanks voor het lezen van mijn vraag en hopelijk weten jullie het wel haha. :flushed:

Liefs

Dat staat eigenlijk nergens. Ik vond het zelf niet zoveel werk om het even uit te zoeken. De onderwerpen staan vrij duidelijk aangegeven. Voorin de samengevat boekjes staan vaak wel sterretjes(*) bij de onderwerpen die niet worden getoetst op het eindexamen.