Examenfeest, verkleedideeën?

Heey!

Ik heb binnenkort mn examenfeest, met als thema when I grow up. Het mag dus eigenlijk alles zijn, je kan ook zeggen ik word later kip en als kip verkleed gaan (bijvoorbeeld:P).

Ik heb echt geen idee als wat ik verkleed zal gaan (en anderen hebben ook nog niet echt een idee), dus ik dacht laat ik het hier eens vragen:) Weet iemand nog een leuke outfit?

Alvast bedankt ^^

Ehm, ik weet niet welk beroep je gaat doen later? Anders zou je bijvoorbeeld een zusterpakje of politiepakje of iets dergelijks aan kunnen doen?

@ yankees. Dat weet ik ook nog niet eigenlijk, maar ik denk niet dat ik verkleed wil als een beroep zegmaar… Meer iets wat sowieso niet mijn toekomst is maar wel gewoon leuk als outfit (en het moet niet te warm zijn)… Maar bedankt voor het idee:P

een plant XD

ga als banaan.

Of als hotdog

En dan: peanut butter jelly time

ga op stelten

@ Merveille

Want ik word later heel lang?:stuck_out_tongue:

Haha, leuke ideeën trouwens van iedereen xD Lijken me alleen niet hele makkelijke outfits, op zich :stuck_out_tongue:

Ga als bejaarde, maar dan wel een hippe. :stuck_out_tongue:

http://i204.photobucket.com/albums/bb260/babyj3nb/yourcomment/funny/peanut-butter-jelly-time.gif

als prostituee. is een hele makkelijke outfit.

Hoef je ook niet zoveel aan, gheghe. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ga als Pussycatdoll (zoals dat liedje :stuck_out_tongue:)

stop een kussen onder je shirt.
word je dus een mama :]

Ja, die laatste vind ik wel leuk :stuck_out_tongue: Of lopen met een dikke buik en een babydraagzak met een pop erin op je rug ofzo ; )

@ Glanced, Ja, daar zat ik ook al aan te denken :stuck_out_tongue:, lekker makkelijk uit te voeren ook:)

Ik dacht ook misschien iets simpels als hippie, nerd :stuck_out_tongue:, prom queen (heb je alleen een galajurk en een kroontje voor nodig ^^), eenofandere sporter (ben heel onsportief maar een sportieve outfit is ook niet zo moeilijk) en naja dat soort dingen die je samen kan stellen met nog best normale kleren… :slightly_smiling_face:

Haha ja inderdaad! ;d
Wel een leuk thema trouwens :]

Als je het thema heel letterlijk neemt hè. :roll_eyes:

Oja :relieved: