Ik moet het gewoon even van me afschrijven, ik hoop dat het een beetje oplucht.
Sinds dit schooljaar studeer ik, allemaal heel spannend aangezien mijn opleiding aan de andere kant van het land zit en ik dus ook meteen op kamers moest. Dit jaar gaat alleen niet zo heel soepel. In eerste instantie heb ik de opleiding echt onderschat in de eerste module, maargoed dat gebeurd kennelijk wel vaker, dus dat is niet echt een probleem. Nu zij het zo dat ik sinds mijn tweede module eigenlijk ziek ben geworden. Ik heb de ziekte van Pfeiffer (op dit moment herstellende) en mis mede door deze ziekte een hoop studiepunten, en dus ga ik mijn Propedeuse en het minimale aantal punten dat je nodig hebt om over te gaan naar het tweede jaar niet halen.
Dat is opzich geen probleem, aangezien ik de examencommissie een brief kon sturen waarin ik de situatie uitleg. Op deze manier kunnen zijn het minimale aantal punten dat ik moet halen aanpassen. Nou, zo gezegd, zo gedaan zou je denken. Niet dus. Ik ben nu al langer dan een halfjaar bezig om ervoor te zorgen dat ik die tweede module volgend jaar in mag halen (aangezien ik nog niet helemaal beter ben) en dat het minimale aantal punten voor me verlaagd word.
Nu dacht ik, na dik 7 maanden, afgelopen woensdag dus dat het allemaal geregeld was. Helaas heb ik eergisteren een mail ontvangen waarin word gezegd dat mijn verzoek voor het inhalen van de module in het volgende jaar niet word geaccepteerd. Lekker optijd aangezien we nog één halve module hebben (voornamelijk voor herkansers)en ik een hele module in moet halen.
Ik kan hier op dit moment alleen echt niet mee dealen, ik heb echt een heel zwaar jaar achter de rug, waarin ik meer ziek dan gezond ben geweest en weet nu echt niet wat ik moet doen.
Meningen en advies zijn heel erg welkom!