Examenbundels/Samengevat/Prisma (woorden)boeken/atlas te koop!

Hoi allemaal!

Ik heb vanochtend mijn kast opgeruimd en nu kwam ik weer examenboeken en woordenboeken tegen die ik vorig jaar gebruikt heb. Omdat ik nu studeer, doe ik er niks meer mee. Ik zou het een beetje zonde vinden om ze weg te gooien (aangezien het toch al wel gauw 10 tot 15 euro per boek was), dus ik probeer ze eerst hier te slijten! :slightly_smiling_face:

• Ik ben pas nieuw, dus ik sta (nog) niet in het betrouwbare verkoperstopic.
  • Verzendkosten zijn voor de koper, maar ik reken de verzendkosten er bij de verkoopprijs bij in. :slightly_smiling_face:
  • Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten bij de post!
  • Bij interesse: stuur me een note!
  • Ontvangen: het liefst verzenden.

Te koop:

WOORDENBOEKEN EN ATLAS:

• Prisma woordenboek; Frans-Nederlands. Heeft me perfect geholpen bij mijn eindexamen leesvaardigheid vorig jaar! In prima staat, zo goed als nieuw, alles wat je nodig hebt staat er in, inclusief werkwoordsvervoegingen, bezittelijke voornaamwoorden e.d… Prijs: 7,50 incl.!

• Prisma woordenboek; Nederlands. Altijd handig voor scholieren! Met cd-rom erin, komt uit 2008, dus is nog prima! Normaal gebruikt, ziet er nog prima uit! Prijs: 7,50 incl.!

• Prisma woordenboek; Nederlands-Duits. Heeft me geholpen bij mijn mondeling en mijn schrijfvaardigheid! Zo goed als nieuw, je ziet niet dat hij gebruikt is! Met alle sterke en zwakke werkwoorden erin, naamvallen, bezittelijke voornaamwoorden e.d… Prijs: 7,50 incl.!

• Prisma woordenboek; Engels-Nederlands. Heeft me geholpen bij mijn eindexamen leesvaardigheid. Normaal gebruikt, er zit een vouw aan de voorkant (zachte kaft), maar ziet er verder nog prima uit! Met onregelmatige werkwoorden, hulpwerkwoorden, praktische tips voor het schrijven van een brief e.d… Prijs: 7,50 incl.!

• Prisma woordenboek; Nederlands-Engels. Prima staat, een vouw aan de voorkant, maar verder niks mee aan de hand! Met onregelmatige werkwoorden, hulpwerkwoorden en praktische tips voor het schrijven van een brief. Prijs: 7,50 incl.!

• Prisma woordenboek; Duits-Nederlands. Prima staat, een vouw aan de voorkant, maar verder helemaal egaal. Prijs: 7,50 incl.!

• Boek: Nederlandse spreekwoorden, spreuken en zegswijzen. Misschien handig voor iemand die Nederlands studeert of mensen die dit soort dingen wel behandelen in de lessen? Door mij is hij nooit gebruikt, heb hem voordat ik naar de brugklas ging aangeschaft, maar is nooit nodig geweest! Prijs: op bol.com 22,99, bij mij voor 15 euro incl. verzending!

• De Basis Bosatlas. Nauwelijks gebruikt, heb hem bijna niet nodig gehad, aangezien we op school altijd atlassen hadden. Ideaal voor mensen die net in hun eerste of tweede leerjaar zitten! Heb er toen best veel geld voor betaald (rond de 40 euro), voor 12,50 euro incl. mag je hem overnemen!

EXAMENBUNDELS EN SAMENGEVAT:

• Examenbundel vwo, wiskunde A, uit 2011-2012. Prima staat, paar streepjes erin, maar verder perfect! Prijs: 8,50 euro incl. verzending!

• Examenbundel vwo, m&o, uit 2011-2012. Prima staat, is echt als nieuw! Geen strepen, 1 of 2x gebruikt. Prijs: 9 euro incl. verzending!

• Examenbundel vwo, geschiedenis, uit 2011-2012. Prima staat, Republiek wordt dit jaar en volgend jaar nog getoetst! Prijs: 7,50 euro incl. verzending!

• Samengevat vwo, m&o. Perfecte staat, 1 of 2x gebruikt. Prijs: 7,50 euro incl. verzending!

• Samengevat vwo, wiskunde A. Nooit gebruikt, perfecte staat dus! Prijs: 7,50 euro incl. verzending!

• Examenkatern geschiedenis, De Republiek in een tijd van vorsten. Prima staat, is volgend jaar ook nog onderwerp bij het CE! Prijs: 15 euro incl., op bol.com 21,75 euro!

• Examenbundel havo, Frans, uit 2010-2011. Hadden wij van school gekregen toen wij in 5 atheneum zaten, om alvast te kunnen oefenen. Prima staat, prijs: 8 euro incl. verzenden!

• Examenbundel vwo, Frans, uit 2011-2012. Prima staat, staan een paar onderstrepingen en strepen in, verder prima! Prijs: 8 euro incl. verzenden!

• Examenbundel vwo, Nederlands, uit 2011-2012. Prima staat, staan een aantal markeerstrepen en geschreven dingetjes in, niet erg hinderlijk vind ik zelf! Prijs: 7,50 incl. verzenden.

Note me bij interesse en upjes zijn welkom! :slightly_smiling_face:

Up!

Er moeten wel zelfgemaakte fotos bij…

Als je in 24 uur niet eigen foto’s hebt geupload van wat je in je verkooptopic hebt staan, zet ik een slotje op je topic! Eigen foto’s zijn verplicht :slightly_smiling_face: