examenbundels kopen

Kan je examenbundels ook in de boekhandels vinden of kan je ze alleen bestellen via bol.com?

Het lijkt me dat ze ook in de boekhandels liggen.

Ik heb ze nog nooit bij een gewone boekwinkel zijn liggen. Had ze zelf besteld bij bol.

je kunt ze volgens mij wel bestellen bij een boekenwinkel… maar echt zien liggen heb ik ze nog nergens…
xx

bij de bruna hebben ze ze niet
ik had ze besteld bij bol.com

Bij de selexyz enzo hebben ze ze gewoon liggen hoor!

Je kunt ze makkelijk op bol.com kopen! ik heb er ook nog wat liggen je mag ze ook overnemen weet niet wat voor niveau je doet :wink:

Waarom niet lenenbij de bieb? :slightly_smiling_face:

Beiden. Bij grote boekhandels tenminste.

Oh en trouwens, boekhandels die ze niet hebben kunnen ze wel gewoon bestellen, dat kost jou niks.

Vooral de samengevat vond ik erg handig, de examenbundels heb ik niet echt gebruikt, want je kunt ook gewoon oude examens maken (die je van havovwo.nl kunt afhalen).

Ik heb bij bol.com besteld. En twee examenbundels had ik gekocht samen met de examentraining voor die twee vakken.
Tip: Als je examenbundels en samengevat koopt, begin vroeg met erin te leren en opdrachten maken. Oh en gebruik ze ook voor je laatste tentamenweek, meestal knippen en plakken docenten de vragen rechtstreeks uit de examenbundels.

www.vandijk.nl