Examenbundel geschiedenis

Ik heb een aantal samengevat’s gekocht, maar er staat ook dat er eentje van geschiedenis moet zijn, deze kan ik niet vinden? Ook niet op bol.com? (ik moet die van dit jaar voor havo hebben ivm verouderde onderwerpen anders enzo).

Ik vroeg mij af, zit er ook een samenvatting in de examenbundel en zo ja, is dit een goeie?

Ja er zit een samenvatting in. Samen met een chronologisch overzicht, overzicht van begrippen en relevante personen.
Daarnaast orientatie toetsen over elk onderdeel 1 en oude examenvragen.

Ik vond het wel handig. De samenvatting is niet heel uitgebreid er staat een stukje van 1.1 en dan 1.2 Opzich is het handig om te hebben maar ik heb wel zelf een samenvatting gemaakt daar leer ik toch het meeste van.

De samenvatting van geschiedenis zit in de examenbundel. Ik vind het wel handig, alles staat er chronologisch in, de begrippen staan uitgebreid uitgelegd en er staan foto’s in van de personen. Als ik jou was, zou ik hem kopen, je hebt er veel aan.

Oké! Dankjulliewel, zou ik er ook wat aan hebben voor mijn aankomende toets?

je als dat over een examenonderwerp gaat wel. Ik had hem toen ook al begin van het jaar gekocht. Maar ik vatte alles handmatig samen voor mn toetsen dus aan het eind had ik een heel boekje samengevat zegmaar. Maar het kan wel handig zijn met leren.