examen/verjaardags party.

Hee meiden, oke ik had ooit een account aangemaakt maar ik was mijn wachtwoord vergeten blabla maar was te lui om mijn wachtwoord opnieuw aan te vragen omdat mijn ‘toen nog computer’ zo langzaam was! Oh plus dat ik girlscene nogsteeds niet echt snap met die onderwerpen maar volgens mij is het mij nu wel gelukt?! maarja, hier komt 't;

Ik ga dus 3Juli mijn feest houden, maar ik heb echt geen idee wat ik zou kunnen doen! Ik dacht eraan om beachparty ofso te doen maar als jullie nog opties hebben zou ik die ook graag horen!

Dus als ik beachparty ga doen, doe ik bij binnenkomst een cocktail en daarna mogen ze die natuurlijk ook, maar dan zet ik alle eten/drinken op 1 tafel, hebben jullie misschien nog ideeën wat we zouden kunnen doen en wat ik aan zou kunnen doen?

Nou ik hoor graag jullie meningen en opties!
trouwens, ik word 16 haha! En bedankt voor 't lezen!

Uhm, zoiets is inderdaad leuk! Je kunt ook gewoon een soort van ‘amerikaanse huisparty’ geven, dus mensen uitnodigen en harde muziek op en dan maar een beetje dansen en kletsen etc, en dat ze zelf drinken kunnen pakken. Is ook erg gezellig denk ik :slightly_smiling_face:

Oh grappig ik en een vriendin van me gaan ook een verjaardag/examen feest houden. M’n pake heeft een soort veranda ding in de tuin gemaakt en we hebben daar dus gewoon alle banken en tuinfakkels vuurkorf lampionnetjes n shit en eten drinken radio (nou ja mn laptop met speakers eraan gekoppeld) nou daar moeten onze vrienden maar tevreden mee zijn (Y) .
Wat je aandoet, gewoon iets dat je zelf leuk vind dat iets specialer is dan iets dat je naar school aandoet? En gefeliciteerd (:

Oh grappig ik en een vriendin van me gaan ook een verjaardag/examen feest houden. M’n pake heeft een soort veranda ding in de tuin gemaakt en we hebben daar dus gewoon alle banken en tuinfakkels vuurkorf lampionnetjes n shit en eten drinken radio (nou ja mn laptop met speakers eraan gekoppeld) nou daar moeten onze vrienden maar tevreden mee zijn (Y) .
Wat je aandoet, gewoon iets dat je zelf leuk vind dat iets specialer is dan iets dat je naar school aandoet? En gefeliciteerd (:

Oke, ja dat ‘amerikaanse huisparty’ is idd een leuk idee! en dat is denk ik ook wel het makkelijkst want ja, er komen rond de 40/50 mensen en dan is het denk ik niet echt nodig om alles echt helemaal op en top te doen enz. Oh en becauseirock, ik doe ook tuinfakkels! & Dankjewel!

Oke ik denk dat ik nu wel zo’n beetje weet wat ik ga doen!
ik doe gewoon thema; beachparty
En dan gewoon bij binnenkomst een cocktail en de rest van t eten en drinken op een tafel en wat staantafels waar dan ook wat bakjes met chips ofso opstaan en zegmaar aan de zijkant van mijn huis waar je langs moet om binnen te komen leggen we zand neer met wat tuinfakkels!

Nouja, wat mijn kleding betreft doe ik gewoon een zwart/mintgroen strapless jurkje aan en krul mijn haar enz. nouja daar post ik dan misschien nog wel een foto van!