Examen topic 2013 (lees eerst de beginpost!)

Na overleg met alle mods, is er besloten om toch een nieuw Examentopic te openen. Dit omdat wij snappen dat het fijn is om ervaringen te delen en tips te vragen.
Met ervaring en tips bedoelen we NIET antwoorden vragen van luistertoetsen of andere examen gerelateerde dingen.
Er mogen GEEN antwoorden gevraagd/gedeeld worden. Gebeurt dit toch, dan moeten we diegene daarvoor bestraffen en verwijderen we dit meteen. Jullie zijn hiervoor ook zelf verantwoordelijk. Hou het gezamelijk in de gaten en meld het op tijd indien dit toch misgaat!

We zijn hier heel streng in mocht er teveel gewaarschuwd moeten worden, dan verwijderen we dit topic weer.

succes iedereen die dit jaar examen heeft

Ah, fijn dat ie terug is :slightly_smiling_face:!

Straks Duits herkansing, jippie. Ik vrees het ergste :cold_sweat:

komt goed!

Waarom hebben jullie allemaal herkansingen. :dry:

Ik wil ook! :frowning_face:

heel fijn dat het topic terug is! we gaan het allemaal halen!

Morgen economie examen en ik heb zoooo geen zin meer dat ik zelf te lui ben om de theorie even in mn rekenmachine te zetten :hammer: :hammer:

positieve energieeee

ok, ik wil echt nu mn papiertje al hebben…

Succes iedereen! Ik heb het vorig jaar gehaald, en echt, als je goed je best doet, valt het reuze mee! :laughing:

Mijn toetsweek is vandaag klaar en ik heb mijn scheikunde cijfer al terug. Een 4,9 :frowning_face: Ik heb ZO ontzettend hard gewerkt voor scheikunde, ik kan wel janken

Nou mn duits herkansing ging gelukkig beter dan verwacht, alleen nu nog het cijfer…

Pfff vrijdag weer duits examen en m&o… en ik moet nog zoveel doen :dry:

Heb je hem wel al in mogen kijken? Echt jammer maar je weet in ieder geval dat je je best hebt gedaan! meer kan je niet doen :wink:

Mijn 2 toetsweken beginnen weer. Zie vooral tegen de eerste week op :cold_sweat:

Ik zie serieus nu al op tegen eindexamen wiskunde. :’)

Nog maar 1 periode. 6 weken… Ik vind het nu echt wel heel erg kort nog om alles af te krijgen.

aaah cijfertjes van 2e proefwerkweek komen binnen, helaas niet de beste :frowning_face:
ik moet echt heel hard werken voor het papiertje!

Morgen nederlands betoog verdedigen voor de klas…

Fijn dat het weer terug is! Pfff ik kijk echt op tegen mijn Duits mondeling overmorgen. :’(