Examen Nederlands HAVO

Hoe ging jullie examen Nederlands??

Ik denk dat ik ong. 30 punten heb behaald. Ik vond het best pittig!

Ik vond hem ook best moeilijk, ging bij mij dus niet echt super.

Ik vond hem makkelijk, behalve het laatste deel van tekstverklaren. Maar heb net even de antwoorden bekeken op www.examenbundel.nl en had best veel goed! Dus heb denk wel voldoende :slightly_smiling_face:.

Ik heb ongeveer 30 punten.
Het tekstverklaren ging echt kut. De tekst was niet zozeer moeilijk, maar het leek bij sommige meerkeuzevragen voor mij alsof alle antwoorden goed waren. En ook dat extra tekstfragment maakte het echt moeilijk voor mij!
Samenvatten was wel makkelijk, heb daar ongeveer 15 punten van de 19 voor! Dat heeft dus echt me cijfer gered denk ik whehe.

.

Ik hem hem morgen (VMBO-T), ik had voor proefexamens een 7,8 en 8,4 dus zal wel goed komen (hoop ik).

Ik vond juist het tekstverklaren super makkelijk haha… bij die samenvatting heb ik heel veel belangrijke dingen vergeten. Ik heb wel alle punten behandeld, alleen sommige punten heb ik niet aangekondigt, of hoe zeg je dat:p Volgens die site heb ik tussen de 6.5 en de 8.5 dus sta sowieso wel een 7 op mijn eindlijst:D

ik heb ongeveer 29 punten

Ik heb rond de 19 punten. Ging echt bagger:(.

ik had 22 punten…
mm moet ook eens gaan leren voor wiskunde voor morgen xD
gelukkig mag je alles in je grm zette…:slightly_smiling_face:

.

Bij mij ging die niet zo lekker, vooral het samenvatten niet…

Dat kun je berekenen op examen.nl! Je moet dan naar ‘tijdens je examens’, dan kun je op ‘cijfer berekenen’ klikken. Als je daar je score invult kun je zien tussen welke cijfers het ligt.

ik vond hem opzich best redelijk gaan, ik had 33 punten. alleen vraag 9 en 21 vond ik echt onduidelijk! eigenlijk bijna alle vragen die over dat tekstfragment gingen… gaan jullie een klacht indienen?

Vond m wel meevallen.
Maar die eerste tekst was wel saai vond ik xD
Maar heb dit examen waarschijnlijk wel gehaald.

vraag 21 van het havo examen werd er waarschijnlijk uitgehaald.
http://www.nd.nl/artikele…er-examenvraag-nederlands
Stomme mensen overdrijven echt. Die vraag had ik wel goed jammer genoeg xD

ging echt bagger!
ik had uitgeteld ongeveer 11 punten te hebben gehaald voor die 1e tekst, zo slecht (en daar komen dan nog mss punten bij van openvragen).
en nog 1 extra puntje want ik had die geschrapte vraag fout! :slightly_smiling_face:
dus hoop da ik de samenvatting een beetje redelijk heb gemaakt!

Ik vond de teksten wel ingewikkelder dan de examens van de voorgaande jaren die ik heb gemaakt.