Examen economie, vmbo-TL

Ik heb net mijn klacht verzonden naar het LAKS! Wat een verschrikkelijk examen was dat gister zeg.

Als je gister ook economie hebt gehad:
En het eigenlijk heel moeilijk vond of het ook zo verschrikkelijk vond;
Kan je dan aub aub aub aub een klacht indienen?
Ook graag als je het eigenlijk makkelijk vond, want misschien schiet je er dan zelf nog wel wat mee op!!

http://laks.eindexamens.nu/eindexamenklachtenlijn/

Alvast bedankt, en nog heel veel succes verder!

[i]Der zijn echt extreem veel klachten gekomen voor economie. Ook voor Engels trouwens.

Ik vond economie wel te doen, maar echt een hele rare vraagstelling. Van opgaven 31 t/m 35 had ik het idee dat die makers het in een verkeerde volgorde hadden gedaan…
:pensive:

Heb inderdaad wel geklaagd, denk dat er nog een 2de keer aankomt ivm de vraagstelling.[/i]

Ik hoorde gister eigenlijk ook eco te hebben, maar door deze rot blaasonsteking ben ik niet gegaan en moet 'm nou inhalen in 't tweede tijdvak :x

Ja, de vraagstelling was inderdaad ook heel lastig. Bij sommige vragen moest je echt de vraag 10 keer lezen voordat je echt begreep wat er stond!

Oei, blaasontsteking in de examentijd lijkt me héél erg kut. Heel veel beterschap!

Ik heb ook al geklaagd :wink:

Dat is mooi!

(upje!)

& ik heb voor engels geklaagd.
En voor NL zijn er ook al 1200 klachten, maar dat snap ik niet zo goed, iedereen bij mij op school vond hem makkelijk?

Bij mij ging van nederlands alleen de samenvatting niet zo goed…(teveel woorden!) en verder ging dat wel goed. Engels ging denk ik wel oké, alleen die invulwoorden waren klote.

wara kan je het zien hoeveel klachten er zijn ingedient?

http://laks.eindexamens.nu/statistieken/

Ik heb zeker een klacht ingedient.
Het examen was gewoon ronduit KUT.

Upje!

ik had van eco meerdere oefenexamens gemaakt van vorige jaren en deze vond ik eigenlijk een beetje hetzelfde als al die oefenexamens. Ik heb dan waarschijnlijk ook ong hetzelfde hetzelfde cijfer als dat ik voor die oefenexamens had.
Maar het gekke is dat ik hem nog bestwel goed vond gaan, maar toen thuis bleek dat toch niet zo.

“Je hebt je klacht succesvol naar het LAKS verstuurd.”

ik had gister ook geklaagd, t was echt veeel te moeilijk!

Ja ik heb ook een klacht ingediend voor economie
Omdat vraag 27 & 28 niet in het boek stonden… ik heb die antwoorden dus niet kunnen weten …
En bij engels heb ik ook geklaagd (:

Weet iemand hier misschien hoeveel de noemerig ongeveer omhoog of omlaag kan gaan??

Stel iedereen heeft zoals nu economie slecht gemaakt en er is kans dat de noemering veranderd. Moet je dan denken aan 0,2 omhoog of???..
Iemand een idee??

uhm… volgens mij had ik ergens gelezen dat het kan varieren van 0 - 2 ofzo

Geklaagd,
maar omg er zijn zelfs klachten over bloembinden en schikken :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja dat klopt wel :slightly_smiling_face: want bij examen.nl geven ze ook altijd je cijfer zovan tussen 4,8 en 6,8 bijvoorbeeld.
Je moet dan van ongeveer het gemiddelde uitgaan. Maar als het slecht gemaakt is kan het dan echt een 6,8 worden?? dat leek mij wel veel, 1 hele punt erbij. Maar ik denk eigenlijk dat niemand dat echt weet :stuck_out_tongue: We moeten maar afwachten denk ik :slightly_smiling_face: XD