Examen cadeau!

ik krijg ook niks

Ik weet niet of ik iets krijg

Ik kreeg een shop 5/4 daagse in London + shopgeld :slightly_smiling_face:

ik kreeg een psp en daar was ik zelf al heel lang voor aan het sparen maar dat ging me eingelijk niet zo goed af en toen kreeg ik hem ineens van me mammie!
ik kan nu echt niet meer zonder dat ding.

Als ik in augustus met mijn herexamen van anatomie er door ben krijg ik een tattoo

Ik krijg een laptop :grinning:
Maar dat is dus ook gewoon voor mn studie volgend jaar.

ik heb geen idee
mijn verjaardag is 3 dagen na de examenuitreiking dus ik denk ook niet dat ik heel veel krijg
maar ik heb al als vakantiekadoo een deel van mijn pukkelpop kaartje gekregen
en mn ouders hebben een nieuwe computer voorgeschoten en ik krijg denk ik/hoop ik een foto camera voor mn verjaardag
dus ik ga ook echt niet zeuren:P

Ik krijg mijn reis naar Thailand van 6 weken, en een Macbook <3

idd, het grootste cadeau is dat je geslaagd bent.
maar ik ‘krijg’ een laptop, moet de helft zelf betalen.
en verder heb ik ook niets nodig.
vind trouwens wel dat veel mensen nogal veel krijgen? maar dat zal wel aan mij liggen.

volgens mij krijg ik ook niks hoor.
ik ben blij als ik slaag.

Mijn cadeau is het diploma.

Ik krijg een laptop, en heel groot bed en mijn diploma <3

Sommige hier krijgen echt dure cadeau’s leuk!!!

Ik krijg een ipod touch omdat ik voor me vervolg opleiding elke dag lang in de trein moet. Alleen moet ik wel weer een deel mee betalen -.-
Typisch me ouders :blabla1:

Een digitale spiegelreflex camera :]. Ik doe pas volgend jaar examen maar ik heb mijn ouders alvast ingelicht zodat ze kunnen sparen, hihi.

¤150,- krijg ik, volledig om zelf te besteden.

ik heb een bikini gekregen van esprit :slightly_smiling_face: ben ik heel erg blij mee!!
Maar dat is dan niet voor mn vmbo diploma maar mbo :stuck_out_tongue: en dat stelde niks voor! en ook een beetje omdat ik aangenomen ben op het hmc in Amsterdam

Hé ?! ik ook! Weet niet wat ik krijg… denk wel wat maar echt niet van die dure dingen hoor! Het is bij ons niet de bedoeling dat ik wat ga vragen ervoor!

ik wou dat ik zo’n duur cadeau kreeg voor slagen.
ik hóóp echt dat ik slaag, ben zo bang dat ik zak. :l
zou ook echt niet weten wat ik moet vragen.

idd, ik bedoel, een spiegelreflexcamera, die zijn super duur, en laptops, pff kreeg ik maar een spiegelreflexcamera :’)

Ik heb gewoon ‘zomaar’ een laptop gekregen x’D.
Ze hebben wel eens vaker van die uitspattingen.

Ik kreeg trouwens ook altijd veel geld voor mn rapport. 15,- voor een 8, 10,- voor een 7, en 5,- voor een 6.
Dat tikt ook wel lekker aan. Ik voelde me daar zelfs schuldig over x’D.

Maar goed, eigenlijk doe je het niet om het cadeau… het is misschien voor sommige een extra stimulans, maar eigenlijk doe je het puur voor jezelf :slightly_smiling_face: