Ex.

Nou kijk. Het is al zeker een jaar uit met J. Maar ik ben nog steeds niet over hem heen. We zijn goeie vrienden geworden maar uiteindelijk liep het weer uit op zoenen.

In ieder geval, ik wil hem terug. Ik heb dit eerder tegen hem gezegd wat ik precies voor hem voel, dat is 3 maanden geleden. Hij wist het niet echt. Ik had heletijd het gevoel dat hij me gebruikt.

Gisteren, ik was uitgenodigd op zijn feest. Die avond heb ik weer met hem gezoend, eigenlijk de hele avond zowat. En dus zijn beste vriendin A waar ik dus ook goed mee bevriend mee ben was ook uitgenodigd en die zegt dat J me echt wel terug wilt, maar ze weet niet wat hem tegenhoudt.

Vandaag dat meisje A, die liet me een msn gesprek zien van haar en J. Daar stond iets van dat hij het liefste en leukste meisje was die hem ooit was overkomen. Mooi innerlijk en prachtige ogen. Ik vond dit natuurlijk heel erg lief.

Maar eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik nu moet…

Gesprek met hem aanknopen, vragen hoe hij zich voelt nu en zeggen wat jy voelt en denkt

je moet je afvragen of je echt van hem houd als dat zo is ga dan met zijn 2e praten en vraag hem wat hij nou eigelijk precies voor je voelt als j hetzelfde over jou denkt als jij over hem neem dan de kans en vraag of die weer je vriend wil zijn als hij niet het zelfde voor jou voelt als jij voor j is het beter om hem niet meer te zoenen en hem uit je gedachte te zetten heel veel suc6 hopelijk heb je hier iets aan

Enige optie is er samen over gaan praten. Het liefst natuurlijk ergens waar jullie alleen zijn, zodat hij eerlijk en rustig over zijn woorden kan nadenken, en de omgeving hem niet beïnvloed (of afgekapt worden door vrienden). Bied eventueel aan om later nog eens wat te drinken, zodat hij erover kan nadenken.