ex.

Mijn vriend en ik hebben bijna acht maand iets gehad, maar om een lang verhaal kort te maken: het is uit. Hij wist niet meer wat hij voor mij voelde, en wat hij nou wil in een relatie, er stonden ook teveel dingen tussen ons in. Dus we hadden zoiets van, laten we een week elkaar met rust laten om na te denken enzo. Maar hij kwam zondagavond/maandag/dinsdag alweer aanzetten, maar ik hield vast dat we pas woensdag weer met elkaar zouden praten, en alleen eerder als hij het al weet maar hij wist het nog steeds niet. Dus ik heb gister mijn verhaal gedaan, en gezegd wat ik ervan vind, en dat het zijn keuze is, dat ik die niet kan maken. En als hij echt om me geeft, komt het weer goed, maar als hij er geen energie meer in wil steken dat het gewoon ophoud. En toen begon hij opeens van, dag mischa, dit was ons laatste contact. En ik had echt iets van; whathefuck? Hij heeft me verwijderd op msn, hyves, skype alles. Dus dit was blijkbaar zijn manier om te vertellen dat hij niets meer van me moet, en ik vind het heel erg triest dat het zo gelopen is, vooral omdat we al zo lang met elkaar hadden, en elkaar vertrouwden dus dit had ik niet verwacht. Hij word ook altijd boos, als het over gevoelens ging, en over wat we nou willen. Dus dit kan óok een reactie zijn, maar het zegt genoeg. Ik voel me echt fucked up nu, en ik heb geen idee wat ik er mee moet.

Wat een lul!

Misschien kan je hem maar het beste proberen te vergeten?

Wat erg voor je! Helemaal na zo’n lange tijd! Je moet hem in ieder geval niet meer achter na gaan, als hij je nog wil moet hij maar naar jou komen.

Pff, wat een eikel!
Het kan zijn dat hij over een paar dagen weer contact zoekt. Maar het kan ook zijn dat je nooit meer wat van hem hoort. En omdat het zo gegaan is, is het moeilijker om te verwerken maar het gaat je vast wel lukken. Zo’n iemand moet je niet willen. Als hij zo met jou gevoelens omgaat, is hij jou niet waard. Kijk, ik snap best dat hij het moeilijk heeft enzo- maar hij moet daarbij niet jou vergeten, jij hebt het òòk moeilijk. Hij is niet de enige. Dus ik zal als ik jou was de eer aan jezelf houden en helemaal nergens meer op reageren als hij nog contact opneemt! En vooral niet zelf nog contact zoeken!

ben ik nou de enige die 8 maanden echt absoluut niet lang vindt?

ah meisje dat is echt kut voor je
hard gezegd moet hij maar naar jou komen idd, maar jij zit er wel mee. en dat gevoel gaat vast niet weg voor hij uitlegt waarom hij zo doet.
ik vind het een egoistische manier van hem om het op die manier uit te maken, en dat hij altijd boos word als het om gevoelens gaat is een teken dat hij niet weet hoe hij ermee om moet gaan. geen contact zoeken, laat hem maar kiezen :slightly_smiling_face:

Kan het zijn dat het een reactie van hem was op de reactie van jou dat je zegt dat het zijn keuze is en dat jij er niks aan kan doen? Misschien had hij verwacht dat je smekend op je knieën zou vallen dat hij niet bij je weg ging? (overdreven) En dat hij daarom pissed is? En als hij dit serieus meende dat is het een klootzak die je moet vergeten.

Wat raar dat ie gelijk ál het contact verbreekt. Als hij het uit wil maken, moet hij tenminste tegen je zéggen dat het uit is. Dit is gewoon niet respectvol tegenover jou. Ik zou het even afwachten en gewoon even niet aan hem denken, hoe moeilijk dat waarschijnlijk ook is.

Dude, wat een pussy

Het zal misschien niet zo voelen maar als ik je verhaal lees moet je blij wezen dat je van hem af bent. Hoop dat je gauw inziet dat deze jongen niet goed voor je is.

Nadat hij jou zo behandeld heeft moet je eventueel contact echt van hem af laten hangen! En dan zal hij met een goed verhaal moeten komen zeg! Hij verdiend het in ieder geval niet meer dat jij er erergie in gaat steken!

@Nokker, nee het is niet superlang maar wel iets anders dan bijv. 5 weken!