Ex

Vindt jij dat je opnieuw kan ‘daten’ met je ex?
  • Ja, waarom niet? Misschien bloeit de liefde wel weer op!
  • Nee, krijg je alleen maar problemen van!
  • Ja, maar zonder bij bedoelingen.
  • Eens een ex, altijd een ex.

0 stemmers

Wat zou jij doen als je wordt benaderd door je ex, - die je nog wel eens spreekt via w’app en elkaar regelmatig ziet op school/werk - die je vraagt of je een keer wat met 'm wil drinken?

Ik heb geen ‘echte’ ex, dus ik zou het me niet echt goed voor kunnen stellen. Heb nu ook een vriend, dus ik denk niet dat hij dat zo leuk zou vinden. Als ik geen vriend zou hebben, dan zou ik wel mee gaan om wat te drinken. Maar niet met de instelling van: misschien wordt het nog wat. Maar meer als: vrienden onder elkaar.

Nee, dat zou ik dus sowieso niet doen omdat ik echt denk dat het alleen maar problemen zou veroorzaken.

Dit heb ik gedaan met mijn ex en we zijn weer bij elkaar gekomen. Maar als je van te voren zeker weet dat je niet opnieuw een relatie wil zou ik er niet aan beginnen want dan maak je het jezelf en hem alleen maar moeilijk

Ligt eraan hoe en waarom het is uitgegaan.

Misschien handig om er even bij te melden. Het is januari 2012 uitgegaan en de redenen waren dat we elkaar nogal op de lip zaten en dat nogal aardig veel irritatie opleverde. Ondertussen allebei een nieuwe relatie gehad maar nu beide single. Hij appte laatst: Ik ben je niet vergeten, denk nog vaak aan hoe wij het hadden. We waren er altijd voor elkaar. Terwijl ik er nu gewoon neutraal insta, meer met de instelling: We kijken wel waar het schip strandt.

Ligt eraan hoe het uit is gegaan

Ik zou hem het liefst willen aanvallen met Bazuka maar dat is best onmogelijk. Dus negeren is het enige optie zou ik zeggen, of zeg het gewoon in zijn gezicht dat je liever geen contact met hem wilt.

ik denk doen!
aangezien ik na een halfjaar nog steeds verschikkelijk verliefd op hem ben damn .

Is bij mij gebeurd. We waren allebei nog steeds gek van elkaar en zijn inmiddels bijna een jaar samen nu (tweede keer) :slightly_smiling_face:

Het is op de verschrikkelijkste manier uitgegaan met een hoop ruzie’s, inmiddels werken we aan het bijleggen als vrienden maar als hij nu (of waarschijnlijk later) weer terug zou willen bij me, of iig daten om te kijken hoe het gaat, zou ik geen nee kunnen zeggen haha. Blijf er voor altijd wel wat voor voelen denk ik?

up? :wink:

Gezien mijn ex een ontzettende arrogante klootzak is (klootzak nog niet eens, aangezien 'ie in mijn ogen geen kloten heeft als je zo bent als dat hij is, eerder een zak dus), zou ik dat heel hartelijk weigeren.

Maar ja, in jouw situatie zou ik dat ook niet zo gauw doen, ligt er ook een beetje aan waarom het uit is gegaan natuurlijk.

Echt, geen hoogte van die gozer te krijgen joh. :dry: