Ex..

Ik had een vriendin, en alles liep perfect ze vertelde me vaak dat ze van me hield en bang was om mij kwijt te raken, heel het plaatje klopte tot ze vreemdging.
Ze vertelde mij dat ze gevoelens had bij die kus en niet wist wat ze ermee aanmoest ik heb het direct volwassen uitgemaakt, en ze probeerde me nog te behouden heeft gehuild en toen ze thuis was heeft ze me nog een heel bericht gestuurd dat ze spijt heeft en mij niet kwijt wilde. Ik wist niet wat ik er mee aan moest omdat heel mn vertrouwen volledig is kwijt geraakt, en wilde me daarom focussen op anderen dingen het lukte me eerlijk gezegd best goed en het ging steeds beter met mij ondanks ze nog toenadering bleef zoeken, bij mij en mn vrienden dat ze me miste, ik wist niet goed wat ik ermee aanmoest en heb het terughoudend gehouden, ze vroeg om weer eens af te spreken en na een tijdje had ik daar weer behoefte aan omdat ik het vrij goed had losgelaten dus we gingen afspreken, ze was vrij stug maar maakte soms nog flirterige grapjes en pakte mn hand weer en op het eind gaf ze me weer een knuffel en een kus, tijdens het afspreken moet ik eerlijk toegeven dat ik niet echt verliefd meer ben omdat mijn beeld van haar totaal is veranderd, maar alsnog heb ik een zwak voor haar… Maar na het afspreken ging ze naar een feest van het meisje waarop ze vreemd is gegaan, ik was er niet erg jaloers over maar vond het wel erg vreemd en jammer… Ik weet niet zo zeker of ik nog echte gevoelens heb voor haar, maar een zwakte zeker wel, en wat moet ik met der aan? Gewoon los laten of toch nog eventueel contact houden met haar als vriendinnen?

Kijk, je zegt zelf dat het goed met je gaat na de break-up en dat je haar niet vertrouwd, dus dan zou ik gewoon het uit laten blijven. Vooral omdat je ex geen problemen heeft met andere mensen te zoenen.

Je was verliefd op d’r, dus het is logisch dat je gevoelens afbouwen.

Je hebt een relatie gehad, lief en leed gedeeld in die periode. Het is uitgegaan omdat zij is vreemdgegaan, jouw gevoelens waren voor dat moment nog aanwezig… Het is logisch dat je voor die persoon dan nog een zwak hebt.

Een relatie is denk ik geen optie meer, het vertrouwen is daarvoor te ver afgebroken. Persoonlijk zou ik ook geen vriendschap aangaan totdat je zeker weet wat je voor haar voelt. Anders komt er altijd iemand gekwetst uit…

Ik vind het heel erg logisch dat je nog steeds een zwak voor haar hebt. Je bent ooit voor haar gevallen, verliefd op haar geweest. Maar je zegt zelf dat jouw beeld van haar zo ontzettend is veranderd en dat je gevoelens niet meer hetzelfde zijn. Dan denk ik niet dat je nog een relatie met haar kan aangaan.
Ik denk niet dat je nog vriendinnen met haar kan zijn. Je kan het altijd proberen en kijken of het gaat, maar misschien dat het haar weer valse hoop geeft en dat wil je zelf ook niet denk ik.

Je bent gekwetst en dat doet pijn. Als je het vertrouwen kwijt bent dan heb je een goede keus gemaakt. Het zal voorlopig nog vervelend voelen dat je haar kwijt bent. Maar je zegt het zelf: ze is een ander persoon, je kan niet meer normaal naar haar kijken. Geef je break-up tijd.