Ex

Hey loviess,

Ik heb een ex waarmee ik 9 maanden een relatie heb gehad. Na de relatie gingen we nogsteeds erg close met elkaar om like heel close gewoon nog zoenen en seks ( gewoon alsof we een relatie hadden ). Nadat het uit was was ik nogal van slag want ik vond hem echt leuk. Maar na een tijdje kregen we ruzie over iets heel stoms . Toen hadden we 2 maanden geen contact. Na die 2 maanden appte hij me ineens. Ik was verbaasd maar we begonnen te praten. Al vrij snel zouden we weer afspreken en toen ja hadden we weer seks alsof we een relatie hadden. Maar ik heb geen gevoelens voor hem maar mis gewoon de herinneringen en momenten met hem. We kunnen erg goed met elkaar. Ik heb er geen problemen mee met wat we doen… Hoe denken jullie erover ?

Liefss :heartpulse:

Doe waar jij gelukkig van wordt, maar zoiets kan wel lastig zijn. Als één van de twee gevoelens voor de ander heeft of krijgt, kan het al snel fout gaan en wordt er iemand gekwetst en krijgen jullie ruzie. Dus ik zou even duidelijke afspraken maken met 'm. Maar dan kan het prima vind ik.

Pas op dat hij je niet alleen gebruikt voor seks en verder ben ik het eens met bovenstaande.