ex..

Dus, er is een jongen, ik heb hem leren kennen op kamp en toen hebben we twee avonden lepeltje lepeltje gelegen, en aan het eind van de week hebben we gezoend. De 3 weken daarna een paar keer afgesproken en ook weer gezoend enzo. En daarna vroeg hij me met een roos, en dat was superlief enzo, maar na drie weken heeft hij het uitgemaakt omdat het gevoel weg was, de verliefdheid weg was. En sinds toen niet meer gesproken, maar elkaar nog wel gezien op school, maar nooit echt praten ofzo.
De tijd dat ik met hem was voelde ik me ook heel onzeker, omdat hij heel weinig tijd had, en niet altijd even blij leek om met me te praten, kortom, ik voelde me gewoon echt heel slecht als ik niet met hem was, maar als we samen waren voelde alles echt helemaal perfect.
Maar nu appte hij me vanochtend “heej allesgoed?” dus ik zei “ja metjou?” krijg ik terug “ook goed hoor” en ik stuur “mooii” en verder helemaal niks, maar ik snap het niet, waarom zou hij me appen zonder dat ie iets boeiends te vertellen of vragen heeft.

Het klinkt echt heel stom, maar dat berichtje kwam echt heel onverwachts en ik heb echt totaal geen idee waarom hij me appte. En ik heb het aan mensen gevraagd die weten hoe het allemaal is gegaan, en die zeggen dat hij spijt heeft denken ze, maar daar ben ik niet zo zeker van. En nu heb ik echt geen flauw idee wat ik er mee aan moet of wat ik ervan moet denken.

Ik zou het eens terug appen en gewoon gelijk vragen wat de reden is dat hij ineens appte.

Als hij het na 3 weken al uitmaakt omdat het gevoel weg is, zou ik geen aandacht meer aan hem besteden. Iemand die écht om jou geeft zet je na 2 jaar nog steeds in vuur en vlam, dus als het bij hem na 3 weken al weg is zou ik het gewoon zo laten en ook niet meer op zijn appjes ingaan (behalve als je echt de reden wil weten waarom hij appte, maar dat is waarschijnlijk niet heel boeiend).

Idem dito.
Na 3 weken geen gevoel meer… Tsja. Dan was het waarschijnlijk niets meer dan een bevlieging van hem, om iets me jou te beginnen. Of er zit iets anders achter, maar dat weet alleen hij.

Ik zou er niet teveel over nadenken. Waarschijnlijk betekende het niks. Als je het echt nog wilt weten zou je het kunnen vragen, maar denk niet dat je een echt antwoord krijgt.