Ex..

Ik had hier aantal weken geleden een topic geplaatst over mijn nu ex-vriendje en heb toen besloten het uit te maken door de problemen die ik met hem had. Ik ben daarna op vakantie gegaan en hij ook dus heb hem lang niet gesproken… Ik heb m echt zo ontzettend gigantisch gemist, ik vergat bijna waarom ik het had uitgemaakt. Daarna kwam ik weer in contact met m en we besloten gewoon als vrienden iets te gaan drinken, misschien heb ik hiermee wel een fout gemaakt want het was ontzettend gezellig en op die manier dat ik weer voor m zou kunnen vallen. Hij had hetzelfde dus we besloten nog een x af te spreken, voor mij zijn de twijfels alleen maar toegenomen, ik weet daadwerkelijk niet wat ik moet doen. Hij heeft heel lang tegen me gepraat over dat hij zo graag nog een kans zou willen en dat ik er geen spijt van zou krijgen maar ik wil niet die problemen terug hebben… Aan de ene kant zou ik het graag nog een keer proberen omdat er ook hele leuke tijden waren, maar aan de andere kant weet ik dat hij niet veranderd is en dat de problemen vanzelf wel weer terug zouden komen. Ik wil het contact niet verbreken omdat hij dan echt helemaal gek wordt zegt hij (hij is ook extreem onzeker) en dat wil ik m ook echt niet aan doen… Dus zoals je leest, ik heb géén idee wat ik moet doen…

Ik weet niet hoe sterk de problemen waren maar je kan het altijd opnieuw proberen. En als het nog steeds niet voorbij is, dan maak je het uit.

Heeeeey, nu kan ik jou een keer advies geven!

Al hoewel, ik zou ook echt geen idee hebben wat ik hiermee zou moeten…
Beter ga ik eerst je vorige topic lezen, tot zo.

Okee kan ik niet meer vinden, dan zo maar.

Ik weet niet wat voor problemen je met hem had en hoe erg die waren dus het is een beetje moeilijk te zeggen.
Als je echt nog heel veel voor HEM voelt en je mist HEM, dan denk ik; je kunt het altijd weer proberen. Iedereen verdient een tweede kans. En als je dan in dezelfde circel terug komt kun je het ook weer stoppen. Jullie moeten nu misschien wat rustiger aan beginnen, alsof je hem nu ontmoet ofzo.
Maar als je alleen een vriendje mist of het hebben van iets van jou zeg maar, dan moet je jezelf daarover heen zetten. Of als je het alleen zielig voor hem vind. Maar dat gevoel heb ik niet, he?
Dus eh, tja. Ik weet het eigenlijk ook niet.

Haha ik zal kort even uitleggen (; hij had heeele erge stemmingswisselingen waarvan hij zei dat hij er niets aan kon doen en “gewoon zo was” maar dat was dan op whatsapp, later kreeg hij die buien ook waar ik bij was en dat was echt niet leuk… Dan zat hij koppig voor zich uit te staren met alleen antwoorden ja nee en ik weet niet. Ook was hij extreem onzeker, dat hoeft hij helemaal niet hij is knap lief blabla maar dat zorgde ook voor die buien, en ik kon niets doen want als ik hem met rust liet “liet ik hem in de steek” en als ik erover praatte dan was dat ook niet goed…

Als ik jou was zou ik hem zeggen dat je twijfelt!
Ik zit nu in dezelfde situatie met mijn ex als jou ex zit. Ik zou er bijna alles voor overhebben om een tweede kans te krijgen. Als we afspreken is het heel erg gezellig en voelt het goed, dus waarom zou hij het niet proberen? Ik ben bereid mijn best te doen en dingen te veranderen waardoor het eerst kapot gelopen is. Als ik jou was zou ik tegen hem zeggen dat je hem een tweede kans wilt geven, maar dat je twijfelt over zijn buien, dus dat je dat niet meer wilt. Als hij zich er niet over die buien heen kan zetten moet hij er rekening mee houden dat je het alsnog beëindigd. Iedereen verdient een tweede kans, en als hij je echt terug wilt is hij vast bereid er iets voor te doen! Maar je moet je inderdaad niet laten leiden door schuldgevoel of wat dan ook. Je moet van je gevoel uit gaan.

hmm als je hem echt zo erg mist,… en de klik er nog is. je zou het wel opnieuw kunnen proberen toch? maar dan dat jullie wel even samen bespreken wat er dan anders moet dan de eerste keer, en als het dan niet werkt…hebben jullie het teminste geprobeerd toch?

Ik neem aan dat je het uitgemaakt hebt met een goeie reden. Dan moet er dus een veel betere reden zijn om hem terug te nemen. Dit is volledig een keuze aan jou. xoxo Danscha (Ik help je graag meis) Ik spreek helaas uit ervaring.

Probeer je te herinneren waarom je het ook al weer hebt uitgemaakt de vorige keer… Denk je dat het niet weer gebeurt? Kun je het nog een kans geven… Denk je dat het weer zo zal gaan… Dan zul je misschien toch het contact moeten verbreken… Dat is ook moeilijk , ook na een paar maanden nog wel, maar je moet uiteindelijk kiezen voor jouw eigen geluk. En als je vóór hem geluk kan zijn, kan je dat ná hem en zonder hem ook nu weer zijn.