ex zelfmoord?

Hee allemaal,
Ik heb best een heftige tijd achter de rug. Er is ontzettend veel gebeurd tussen mij en mijn ex, in een hele korte tijd. We gingen van een perfect stel naar de grootste vijanden. Ik was er eindelijk mee klaar en had het een beetje afgesloten maar gisteravond veranderde hij ineens zijn msn naam in zo’n doodskruis (waar jezus ook aan genageld was…) en toen zei ik: waar slaat dat op …
ik kreeg terug: Ben jij dat meisje waarvoor Ruben het uit heeft gemaakt met Leonie?
Nouja, dat ben ik maar het was zijn eigen keuze, dus ik zei ja.
Toen kreeg ik terug; OK. (en toen ging 'ie offline)
Ik denk eigenlijk niet dat hij zelfmoord gepleegd heeft maar dat hij dit doet om mij gek te maken (verleden, ben het gewend van hem) maar toch vind ik het heel erg eng en maakt het me toch wel een beetje bang.
Het stomme is dus dat ik nooit bij hem thuis ben geweest (zijn maar kort samen geweest en net voordat ik bij hem zou komen was het over)
en hij heeft me ook nooit veel verteld over familie, vrienden etc. dus ik weet niemand aan wie ik het zou kunnen vragen.
Wat moet ik nou doen?:frowning_face:

Gewoon zo laten. Hij is gewoon raar bezig denk ik.

Ik snap het hele verhaal niet echt…

Bel 'm of whatever. En anders niet te druk over maken, misschien zoekt íe idd aandacht. En als er wel echt iets gebeurd zou zijn, hoor je dat heus wel.

Woo niet te snel conclusies trekken! Als er iets gebeurt dan hoor je dat wel hoor, en echt niet op zo’n manier. Het heeft geen zin je nu al op te zadelen met schuldgevoel enzo terwijl je nog niks weet. Heeft hij geen facebook? Ken je vrienden van hem? Mail hem even ofzo.

He gatsie, wat kinderachtig zeg, als het echt is om jou een schuldgevoel te geven natuurlijk.
Weet je niet waar die woont? Want ik zou dan gewoon langsgaan, naar hem vragen mocht ie niet open doen en ff duidelijk maken dat hij ontzettend dom bezig is.

Ik weet dat het een heel vaag verhaal is, maar dat komt omdat ik gewoon niet alles kan vertellen, het is echt te heftig daarvoor zegmaar.
Ik maak me er ook niet te druk over omdat ik bijna wel zeker weet dat hij dit doet om mij idd een schuldgevoel te geven, maar toch… het idee alleen al.
Facebook, hyves, twitter heeft hij allemaal niet, hyves had hij eerst wel maar verwijdert omdat hij het toch nooit gebruikte.
Ik weet alleen zijn woonplaats en dat is 3,5 uur reizen… Bovendien heb ik volgende week proefwerkweek dus ik kan daar echt niet heen, het er simpelweg de tijd niet voor.

Kun je hem niet bellen?

Hij is ook echt ziek in zijn hoofd…
Als ik hem bel drukt hij me sowieso weg.
Ik denk dat ik het maar laat rusten… Waarschijnlijk was dat van gisteren wel het laatste wat ik ooit nog van hem hoor, maarja. ):

Wat vervelend dat het zo moet lopen joh… En ontzettend kinderachtig van hem.
Ik zou hem maar gewoon lekker laten, slaat toch nergens op dit?
Hopelijk weet/snap je nu wel dat je beter af bent zonder hem.

Nou dan weet je toch zeker dat ie nog leeft als ie je wegdrukt?:slightly_smiling_face:

Als hij je weg drukt weet je in ieder geval dat het “goed” gaat?

Ik heb hem nog niet gebeld, misschien wel een goed idee.
Of ik bel gewoon met een nummer wat hij niet kent!
Ja, ik ben er ook zeker van dat ik beter af ben zonder hem. Ben de afgelopen weken volledig ingestort door hem en begon me juist sinds deze week weer goed te voelen, en dan dit :frowning_face:
Waaarom kom ik toch nooit de goeie jongens tegen? haha

Gewoon even bellen inderdaad. Als je niet wil dat hij weet dat je belt bel je even anoniem. Dan heb je wel de zekerheid dat alles goed met hem gaat.

ik had ook zo’n ex. Liep altijd te roepen dat als ik het uit zou maken, dat hij dan zelfmoord zou plegen, echt ziek in z’n hoofd. Leeft nog steeds. (is ondertussen al zo’n 4 jaar geleden)

Het lijkt alsof we een beetje in hetzelfde schuitje zitten, ook al heb ik zo’n actie op msn nog niet gehad.
Maar met een ander nummer kun je wel proberen idd!

@tornainbow haha dat ‘‘leeft nog steeds’’ maakte me toch wel even aan het lachen!

Zulke mensen kan je beter meteen aan de kant zetten, als je er mee door gaat krijg je alleen maar meer gedoe…

Ik spreek uit ervaring.

Xx

Ik had ook zo een ex.
Hij had gezegd dat hij echt onder een trein zou springen als ik het zou uitmaken.
Om deze reden heb ik veel langer iets met hem gehad dan dat ik wilde, alleen omdat ik bang was dat hij het echt zou doen.
Uiteindelijk heb ik het ook echt uitgemaakt, en schreef hij in zijn msn ‘laatste dagje.’
Ik vroeg waarom hij dat schreef, en hij zei dat hij er morgen en daarna nooit meer zal zijn. En alleen ik kon hier iets aan veranderen.

Ik heb er niet op gereageerd, ik was zo geschrokken en ik begreep niet dat hij zoiets tegen me kón zeggen.
Maarja, het was allemaal ‘bluf’. Want nu is het al bijna anderhalf jaar later, en hij leeft nog steeds. Hij zei die dingen alleen omdat hij dacht dat ik op die manier terug zou komen, het is echt een eikel.

Dus ik denk dat dit zo ongeveer hetzelfde is als bij jou.

^ Oh wat naar lostinlove, dat is eigenlijk gewoon geestelijke mishandeling!