Ex with benefits

.

Ik zou er niet aan beginnen, maar dat is mijn mening.
Als jij gevoelens voor hem hebt en hij niets met je wilt, is hij naar mijn idee ook niet echt verliefd op jou. Dan kun je dus alleen maar gekwetst worden.

Voor de duidelijkeheid, we staan er beide achter om voorlopig niks officieel te nemen omdat we eerst willen kijken hoe het met school gaat, hij zit in het laatste jaar van de hbo en ik laatste jaar mbo dus dat is best druk enzo, sorry was ik vergeten erbij te zetten

Ik ben echt tegen dit soort dingen. Stel dat hij een vriendin krijgt, dan krijg je dus; waarom zij wel en ik niet? Of andersom natuurlijk.
Hij lijkt je te ‘claimen’ door te zeggen dat hij niet wilt weten of jij iets met een ander doet, maar hij wil je niet zijn vriendin noemen… Dat kan dus betekenen dat hij jaloers wordt als jij iets doet, maar hij het zelf wel doet omdat jullie niets hebben.

Ja precies dssr ben ik een beetje bang voor precies dat gene wat jij zegt! Moet ik het er met hem over hebben?? Want diep van binnen weet ik dat hij zo niet is, hij heeft ook duideijk gezegt dat er geen ander is, maarja wat niet is kan nog komen maar aan de andere kant, als we een relatie hebben kan dat ook gebeuren dat hij iemand “beters” tegen komt en mij dumpt en dan ben ik net zoveel gekwetst

heb ik ook gehad, het is gewoon een jongen die houdt van je aandacht, omdat hij weet dat je altijd terug komt naar hem, het is meer een open relatie aangezien jullie nog daten met andere personen

Ja maar ik hou ook van zijn aandacht haha, en we daten beide niemand anders (nog niet en ik weet niet of dit ooit zal komen)
Het is misschien een beetje bot om te zeggen maar de seks is echt heel goed en hij zoent fijn en als ik bij hem ben is het alsof er niks fout kan gaan, ook omdat we zoveel samen mee hebben gemaakt en hij denkt daar ook zo over (duh het is een jongen haha) pfft lastig! Hij is pas over een week weer terug in nederland dus dan zie ik hem weer

Ik snap niet zo goed waarom je om een mening vraagt want je verdedigt jezelf toch steeds. Maar goed, ik heb zelf op het punt gestaan om dat te hebben met mijn ex maar je doet er jezelf alleen maar pijn mee. Het is niet zomaar een random persoon maar een jongen waarvan je houdt of hebt gehouden. Een van jullie raakt sowieso gekwetst. Ik ben er dan ook niet aan begonnen.

Dit klinkt hard, maar hij wil gewoon geen relatie met jou. Laat je niet aan het lijntje houden, want dat is echt pijnlijk.

Ik kan de beginpost niet zien, maar wat ik uit de reacties kan opmaken is dit de beste.