Ex wil nog steeds seks met me, terwijl zijn nieuwe vriendin zwanger is !!!

Enige advies die hier op zijn plaats is denk ik:
afstand nemen. Zorg dat je post niet meer bij hem toekomt, neem al je spullen bij hem weg, blokkeer hem op social media en op je telefoon. Als je hem nog moet zien, om praktische zaken te regelen, zorg dan dat je er niet alleen heen gaat, maar neem je zus/moeder met je mee, zodat hij geen gekke dingen kan doen. Die man/jongen is zo fout bezig, laat je niet meeslepen in zijn spelletjes!

En naar de politie gaan met dat hij jou je appartement niet binnen laat gaan. Je bent geen hoer van je eigen spullen!
Sterkte x

hij is ziek in zijn hoofd sorry hoor maar op zo iets moet je gewoon niet op in gaan en als hij je aaraakt gewoon zeggen handjes thuislaten ik zou heel erg kwaad worden en je moet aangifte doen bij de politie

xx

Als hij het spelletje op deze manier zo vies wilt spelen zou ik contact opnemen met de politie of mocht het een huurhuis zijn de verhuurder. Via deze weg kun je je appartement weer inkomen en dus je spullen meenemen. Alles in één keer meenemen, hem op alle social media, whatsapp, skype en telefoon blokkeren en geen contact meer met hem opnemen of met jou op laten nemen.

Deze persoon is gewoon ziek in zijn hoofd en dat verdien je niet.

En het eventjes tegen zijn vriendin zeggen zou ook helpen denk ik… Zij gaat nu een relatie aan met iemand waarbij dat clearly niet kan…

Naar de politie gaan. Hij wil je het huis pas in laten in ruil voor seks, onzin.
Oh en als ik jou was zou ik dat arme meisje echt informeren want als dat bij mij gebeurde zou ik het wel graag weten

Ik zou dat meisje sowieso ook inlichten. Er is nu een kind bij betrokken die straks in een situatie terecht komt waar hij/zij niet om heeft gevraagd.

Waarom denk ik dat dit niet echt is…?

mee eens

Ik snap mensen nooit die omtrent zo’n zaken advies vragen. Het is toch duidelijk dat het een slechte jongen is? Dat het niet normaal is hoe hij zich gedraagt?

Ben ik de enige die het raar vind dat ze 5 jaar een relatie heeft gehad en dat die kerel nu pas achterlijk loopt te doen? Echt heel raar.

Meestal blijken mensen achteraf niet te zijn wie ze zeggen dat ze zijn. Of door emoties kunnen mensen opeens heel anders tegen je gaan doen, hij wil seks zij niet dus word hij boos.