ex wil me weer terug..

Hallo, ik heb sinds een aantal maanden weer contact met mijn ex.
We hadden elkaar anderhalf jaar niet meer gezien en gesproken maar we kregen weer contact met elkaar, en nu wil hij me weer terug zegt hij.

Het is uitgegaan omdat hij egoïstisch was en totaal geen rekening hield met mijn gevoelens, hij loog ook vaak, maar ik vond hem echt heel leuk want het was altijd heel gezellig als we samen waren. Hij appte me dat alles nu anders is en dat hij weer wilt dat ik bij hem terug kom. Hij is al maanden aan het vragen of ik naar hem toe kom, maar heb het afgehouden. Ik ben de enige vriendin die hij heeft gehad.

Ik ben bang als ik weer bij hem terugga dat het weer hetzelfde gaat als hoe het eerst ging en dat wil ik niet want het heeft me lang gekost om hem los te laten.

Wat kan ik nu het beste doen?

?

Ik zou het niet doen misschien eerst beter gewoon wweer afspreken om te kijken of het waar is wwat hij zegt? Het is niet voor niets uitgegaan toch?

Als het voor jou niet goed voelt zou ik het niet doen.

Wil je eigenlijk wel weer een relatie met hem? Want in dit topic lees ik eigenlijk vooral negatieve dingen. :wink:
Als je er zoveel over twijfelt: niet doen. Een relatie moet goed aanvoelen.

Ik zit te twijfelen of ik hem moet geloven dat alles nu anders is. Als Het echt zo is zou ik het wel weer willen proberen. Maar hij doet vaak beloftes en komt ze vervolgens niet na…

Twijfel is nooit goed ook al heb je geen relatie…
Waaruit blijkt dat hij daadwerkelijk is veranderd?

Ik zou sowieso niet ineens weer zeggen: oke, we hebben weer een relatie. Maar eerst gewoon een paar keer wat afspreken of zo.

Tsja, het is wel een moeilijke situatie. Je schrijft zelf dat het jou lang heeft gekost om over hem heen te komen en omdat je dat schrijft, denk ik dat je niet met hem moet afspreken of iets dergelijks. Dat liegen en de andere totaal niet positieve dingen zorgen ervoor dat ik géén positief beeld van hem krijg, ook al ken ik hem niet persoonlijk, maar je verdient gewoon beter! Er zijn meer jongens op de wereld en jij hoeft niet zo weer terug naar hem te gaan om dat hij dat wil (:

Je twijfelt en uit je OP kun je alleen maar negatieve dingen over deze jongen hale. Ik krijg meer het idee dat je, als je opnieuw een relatie zou beginnen, dit voor hem doet.

Heb je hem in die anderhalf jaar gemist? Het gevoel gehad dat je hem terug wilde? Je hebt toen anders geen contact opgenomen omdat je hem zo graag terug wilde, dat is misschien ook iets om naar te kijken. Nu hij heeft aangegeven je terug te willen, ga je erover nadenken of jij dat ook wil…

Mocht je er echt voor openstaan, hem écht leuk vinden en terug willen dan zou ik eerst gewoon een tijd afspreken om te kijken of hij echt verandert is en of het zal gaan werken.