Ex weer in beeld?

Hallo
Ik heb iets meer dan een jaar met mijn ex gehad en het is nu ook weer ongeveer een jaar uit. Ik dacht dat ik over hem heen was. Maar hij begon laatst weer een paar keer tegen me te praten, sindsdien krijg ik hem niet meer uit mijn hoofd! Heel vervelend. En toen hij wat drank op had zei hij iok mkids je. Nou het enige wat ik hierin zie is ik mis je…
Toen ik er later naar vroeg wat hij daarmee bedoelde zei hij geen idee ik had drank op. Ik snap er niks meer van! De laatste dagen denk ik constant aan hem. Waarom doet hij zo?! hij zoekt contact met me en reageerd vervolgens weer heel droog… Heeft iemand hier verstand van, en kan mij meer rust geven? :slightly_smiling_face:

Tja, dronken mensen schijnen de waarheid te spreken, he. Maar of het nou waar is of niet dat hij je mist/leuk vindt, zoals men altijd zegt: een ex is niet voor niets een ex.

Maar misschien dat jullie wel weer gewoon even leuk als vrienden kunnen praten of whatever, misschien kom je er zelf dan wel een beetje achter :slightly_smiling_face:

Jaa klopt heb je helemaal gelijk in! Maar ik wil gewoon duidelijkheid en als ik ernaar vraag dan doet hij zo droog -.- dan kan ik het gewoon weer uit mijn hoofd zetten, want ik denk er nu zoveel aan!

Wat wil je zelf? Weer proberen?

Tuurlijk, ik bedoel ook niet dat het niet leuk zou kunnen zijn om af te spreken of zo, hoor. Maar omdat ze hem nu niet meer uit haar hoofd krijgt (en hem dus misschien wel weer leuk vindt), zeg ik: vergeet niet dat het niet voor niets uit is gegaan.

Ik was het ook met je eens haha :slightly_smiling_face: En dan meldde ik ook nog even tegen haar dat het idd best wel kan met het afspreken :slightly_smiling_face:

Ah okee, sorry dan begreep ik je verkeerd :slightly_smiling_face:

Ik zal denk ik altijd een zwak voor hem hebben ik zal het best nog wel eens willen proberen maarja ik weet dus niet of hij dat wil… Haha it’s such a mess in my head right now!

Tja, proberen kan natuurlijk altijd… maar het ligt er natuurlijk ook wel aan waardoor het uit is gegaan! Ik bedoel, als het uit ging omdat jullie altijd knallende ruzie hadden om de kleinste dingetjes, is de kans niet erg groot dat het nu wel gaat werken…

Nee we kregen allebei pfeiffer en werden daardoor allebei anders en dat botste op dat moment een beetje. Maarja ik zou nu gewoon moeten afwachten, hij heeft het uitgemaakt en als hij me nu weer mist moet het contact eerst meer van zijn kant komen vind ik ;$

Nouja, natuurlijk is het begrijpelijk dat je nog een zwak voor hem hebt. Je bent een jaar samen met hem geweest, je hebt hem leuk gevonden, van hem gehouden, en dat is niet voor niets. Maar bedenk je ook: Hij is niet voor niks je ex!!

Ik weet niet hoe het bij hem zit, maar ik zou er niet te veel op ingaan als ik jou was. Maar dat ben ik.

Mm ik ken je situatie, en ik zou zeggen, maak jezelf niet helemaal gek. Dat doe ik ook steeds, en dan denk ik voor hem, maar ik weet zelf ook nog steeds niet wat en of hij me mist of niet, dus ik denk dat ik je het advies geef dat iedereen mij ook geeft: vraag het hem in het echt. Dan kan hij niet ontsnappen en zal hij oprecht antwoord moeten geven. Maar verwacht hier niet teveel van, want als hij echt nog hoteldebotel was, had hij wel wat meer moeite gedaan (dat denk ik zelf ook altijd. Maar aan de andere kant zijn jongens ook gewoon kneuzen op dat gebied, dus dat moet jij voor je ex persoonlijk bepalen). Veel succes, ik weet hoe ingewikkeld het is! Probeer ook gewoon uit te gaan en lol te hebben met andere jongens, dan verdeel je om het zo maar te zeggen je aandacht een beetje en voelt het minder naar als het niet blijkt te zijn waar je op hoopt!

Laat je niet gek maken, het is niet voor niets je ex toch. En als hij daarna vet droog tegen je gaat doen, lijkt het mij helemaal niks…