Ex-vriendjes

Noem hier al je ex-vriendjes op :’)

Dan ben ik gauw klaar :’)
Ik heb er maar 1. Maar ik zie het nut er niet van in om zijn naam te noemen.

Ik heb er twee.
Eentje van twee jaar.
En eentje van een half jaar.
Ze gingen allebei vreemd, vuile klootzakken. Duurde ook lang voordat ik weer aan mannen ‘durfte’ te beginnen.

Wow, dat moet pijn doen, dat is echt lang…

Was ook echt super super klote. Ik had echt het idee dat er iets zwaar mis met mij was, dat ze allebei vreemd gingen. Vooral na mijn tweede ex werd ik echt vet onzeker, terwijl ik dat nooit echt geweest ben. Was echt een hell. Sommige mannen zijn echt varkens.
Zo.

Ik heb geen ex, wel een vriend. Ja ik heb ook een weekend met een jongen gehad, toen zat ik in groep 8 ofzo :’) Maar ik maakte het zelf weer uit, vond hij ook niet erg. Hij vond me niet eens leuk XD

Helemaal akkoord :confused: !

Ik heb 3 exen.

Met de eerste kreeg ik een relatie toen ik 15 was, maar echt liefde was het niet, het was meer dat het spannend was om een vriendje te hebben. Na 7 maanden beëindigde hij de relatie, omdat hij een meisje via World of Warcraft had leren kennen. Hij was echt zo’n computernerd (is ook ICT gaan studeren). Het interesseerde me allemaal niet zoveel, omdat ik niet echt verliefd op hem was, maar toen ik hoorde dat het uiteindelijk toch niet gewerkt had met dat andere meisje zat ik stiekem wel te gniffelen.

Met mijn tweede ex kreeg ik op mijn 16e een relatie. Ik was wel echt verliefd op hem, maar na een half jaartje was die verliefdheid over en kon ik ‘m opeens niet meer uitstaan. (Ja, ik weet ook niet zo goed hoe dat komt.) Helaas was hij op dat moment met mij en mijn familie op vakantie. Was niet zo’n leuke vakantie. :’)
In totaal hadden we 7 maanden een relatie, daarna heb ik het uitgemaakt.

Mijn derde ex werd mijn vriend toen ik 17 was. Ik was in een vaag verleden wel verliefd op hem geweest, en toen hij een relatie wilde aangaan verwachtte ik dat die verliefdheid wel weer terug zou komen. Dit was helaas niet het geval. Het ging hem ook vooral om de seks en hij klaagde altijd als ik niet iedere keer dat we samen waren seks met hem wilde. Wat een idioot. Ik was ook een bitch tegen hem hoor, voornamelijk omdat ik simpelweg niet verliefd op hem was.
Uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt (na bijna een jaar) en me voor van alles en nog wat uitgescholden. Ik heb nu ook helemaal geen contact meer met hem.

En nu heb ik weer een vriend, waar ik wel verliefd op ben en die na 6 maanden nog steeds niet is gaan vervelen (in tegendeel: ik spreek al 3 jaar met hem - hij was eerst gewoon mijn beste vriend.) Tja.

Ik heb geen exen, als je mijn basisschoolvriendjes niet meerekent :’)

Ik heb er één, echt een zak is dat (:
Ik was pas dertien en vond voor het eerst iemand leuk. hij was zestien :’).
toen ik geen seks met hem wilde had hij drie dagen later een relatie met een ander meisje, zonder het uit te maken met me of wat, moest er via hyves achterkomen.

^ + hij was meerdere keren in die vier maanden dat ik met hem had vreemdgegaan, en dat heeft hij me ook niet zelf verteld.

4 of 5 geloof ik
maar 1 daarvan was als enige serieus

Ik heb 3 exen…

• 1 ex heb ik 3x mee gehad… Tsja naief over dat hij wel kon veranderen… Hele lieve en leuke jongen… Nog steeds contact mee maar niet voor een relatie…
  • 2e ex ga ik geen woorden aan vuil maken
  • 3e ex was mijn eerste echte verliefdheid… Was kapot van verdriet toen hij het na 1,5 jaar uitmaakte…

Meer exen krijg ik vast niet… want ben nu al 4,5 jaar super gelukkig en woon samen enz…

3 exen
1e was 2 maanden, was niet echt verliefd en hij was best dom
2e was een jaar, uitgegaan door afstand
3e was m’n grote zwak, uitgegaan omdat hij kort samengevat een zak is

En nu ben ik 3 maanden samen met een lieve jongen <3

dan ben ik snel klaar, heb geen exen XD

eentje, 2 jaar mee gehad. Is nu een losgeslagen klootzak

Ben ik de enige die dit topic nogal raar vind? ;p

wat vindt je er raar aan?